,

ترندهای کوتاهی مو در زمستان 2023-2024

مدل باب بلانت

وقتی صحبت از روندها می شود، مد تمایل دارد در مرکز توجه قرار گیرد. اکثر مدل های موی در زمستان مد روز صرفاً تکرارهای جدید کلاسیک های قدیمی هستند. ترند های کوتاهی مو با یک پیچ و تاب جدید در باب یا یک تکنیک به روز برای برش چتری .

وقتی صحبت از انواع مدل‌های کوتاهی مو برای زمستان 2023/2024 می‌شود، مدل‌های کلاسیک با پیچ و تاب همچنان حاکم هستند. با این حال، یک شگفتی بزرگ در لیست وجود دارد. با ورود به فصل سرد امسال، کات پیکسی – که معمولاً جزء اصلی تابستان به حساب می‌آید، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این روند با یک روند کلاه گرم زمستانی بیشتر دنبال شود! نگاهی بیندازید که پیش‌بینی می‌کنیم کدام مدل موها در زمستان امسال بیانیه‌ای خواهد داشت. 

برش پیکسی مدل موی کوتاه در زمستان

برش پیکسی مدل موی کوتاه در زمستان

شما اساساً هرگز نمی توانید با کوتاهی مو با برش پیکسی اشتباه کنید، حتی در زمستان. آیا باید به یاد داشته باشید که در سرما کلاه یا کلاه بپوشید؟ مطمئن باشید همه اینها در حالی است که زیبا و سرکش به نظر می رسید. 

مو با لایه های بلند در زمستان

مو با لایه های بلند در زمستان

موهای بلند زیباست . شستن، حالت‌دادن و خشک کردن ساده موهای بلند می‌تواند یک مصیبت زمان‌بر باشد، به‌خصوص اگر موهای شما ضخیم باشد. کوتاهی مو با افزودن لایه‌ها ی بلند می‌تواند شستشو و حالت دادن را آسان‌تر کند و همچنین باعث حرکت و حجم بیشتر شود. 

کوتاهی مو مدل باب مخروطی

مدل موی باب مخروطی

اگر با ایجاد حجم در تاج خود مشکل دارید، یک باب مخروطی را در نظر بگیرید. این استایل در پشت کمی کوتاه‌تر از جلو است، که باعث می‌شود ناحیه کوتاه‌تر سبک‌تر شود، به گونه‌ای که با ایستادن در برابر صافی خسته‌کننده، حالتی را ایجاد می‌کند. 

کوتاهی مو مدل شگ بلند

مدل شگ بلند

اگر موهای شما موج دار یا مجعد است و هرگز مدل شگ را امتحان نکرده اید، اکنون زمان مناسبی برای کوتاهی مو در زمستان است. یک شگ بلند برای زمستان مناسب است. طول کلی موهای شما را حفظ می کند اما لایه های زیادی از جمله چتری را در خود جای داده است . 

کوتاهی موی چتری مخصوص زمستان

مدل موی چتری مخصوص زمستان

اکنون زمان خوبی برای امتحان کردن چتری است. از چتری های پرده ای گرفته تا چتری های بلانت تاچتری های قاب شده صورت، زمستان فصل مناسبی برای افزودن مقداری حاشیه پیشانی به مدل مو با هر طولی است. اگر آن را دوست ندارید، قبل از بازگشت فصل عرق، زمان زیادی برای رشد آنها خواهید داشت. 

کوتاهی موی باب بلانت

مدل باب بلانت

یک باب بلانت کلاسیک هرگز از مد نمی افتد. این برش براق، جاودانه است و به جایی نمی رسد. اگر می‌خواهید شیک‌تر باشید، باب بی‌نظیر خود را با چتری‌های صاف ترکیب کنید. این ترفند مخصوصاً برای کسانی که موهای نازکی دارند، که از لایه برداری اجتناب می کنند و موهای خود را تا حد امکان پر از اندام نگه می دارند موثر است. 

برش بیکسی برای زمستان

 مدل برش بیکسی برای زمستان

یک مدل موی پیکسی است ،که با یک باب ترکیب شده است. یک بیکسی مقداری از شکل گرد یک باب کلاسیک را حفظ می کند، اما در طول کوتاهتر. در حالی که طول آن مانند پیکسی کوتاه است، لبه ها نرم می شوند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA