لیفت ابرو در آرایشگاه زنانه و مراکز زیبایی به کمک مواد لیفتینگ انجام می شود .با افزایش سن، ابروها و پلک ها بطور طبیعی، شکل اولیه خود را از دست می دهند. از این رو، این روش یکی از خدماتی است که نسبتا پرکاربرد بوده و همیشه مورد علاقه مشتریان بوده است.

لیفت ابرو در سالن زیبایی مریم خدایی

این خدمات در دو حوزه انجام می شود یکی مربوط به eyebrow lift پزشکی زیبایی است که نیاز به جراحی دارد و باید توسط متخصص و دکتر زیبایی انجام شود . اما لیفتی که در آرایشگاه و سالن های زیبایی زنانه انجام می شود با مواد lift و مژه انجام می شود. همچنین برای انجام لیفت ابرو، نیاز به دستگاه یا ابزار خاصی نیست . روش های دیگر لیفت ابرو از جمله بوتاکس، لیزر، جراحی کلاسیک، جراحی آندوسکوپی روش های جراحی هستند که زیر نظر پزشک و یا تکنسین مرتبط انجام می شود .

lift با مواد

لیفت ابرو در آرایشگاه

لیفت با مواد شامل لیفت، فیکس و کراتین بوده که هر کدام کاربرد مشخصی داشته و برای مشتری انجام می شود.. گذاشتن مواد بر روی ابرو، مدت زمان قرار دادن مواد و همچنین نحوه شستشو و امادگی مشتری برای لیفت کردن ، از مراحل انجام این کار بشمار می رود.

نکته مهمی که درباره این خدمات در آرایشگاه مهم و حیاتی است مواد به کار برده شده برای اینکار می باشد که ارجینال و سالم باشند زیرا که مهمترین رکن قبل از زیبایی ، سلامتی است .

ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است ؟

این مدل ابرو را به اصطلاح ابروهای هالیوودی نیز می نامند. روشی است که در آن با استفاده از مواد لیفت ابروها را به فرم دلخواه شکل می دهیم.
مناسب افرادی است که ابروهای نامنظم و بی حالتی دارند. هرچه تارهای ابرو بلندتر و پرپشت تر باشد نتیجه ی کار بهتر است.
ماندگاری ۱ الی ۳ ماه؛ بستگی به سرعت رشد ابروها داره.

در این روش تا 24 ساعت نباید به ابرو ها آب بخورد .تا ماندگاری بهتری داشته باشد .