بیبی لایت نوعی از هایلایت فویل سنتی است که از تکه های کوچکتر مو بین تکه های فویل استفاده می کند و بر روی قسمت های خاصی از موهای شما اعمال می شود. اگر به این فکر می کنید که بیبی لایت چیست و آیا آنها انتخاب مناسبی برای شما هستند، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این روند همه کاره مو بیشتر بدانید.

BABYLIGHT چیست؟

babylight تقریباً به همان روش هایلایت های سنتی فویل انجام می شود. تفاوت در محل قرارگیری هایلایت ها و میزان موی جمع شده بین هر فویل است. موها بسیار ریز دسته بندی می شوند ، برای رسیدن به اثری که به نظر می رسد موهای شما به طور طبیعی توسط خورشید روشن شده است یا نور خورشید به آن تابیده است .

شبیه به بالیاژ و هایلایت، بیبی لایت ها به صورت استراتژیک قرار می گیرند تا به طور طبیعی با رنگ موی طبیعی شما ترکیب شوند. هایلایت های فوق العاده ظریف معمولاً روی خط موی شما و به سمت انتهای موی شما تمرکز می کنند تا ظاهری ظریف و به این شکل داشته باشند.

تفاوت بین بیبی لایت ، هایلایت و بالیاژ مو چیست؟

بیبی لایت، روی قسمت های کوچک تری از مو اعمال می شود و فقط در چند ناحیه از سر استفاده می شود. استفاده از babylight ظاهری ظریف و طبیعی به موهای شما می دهد تا ظاهری روشن در برابر نور خورشید داشته باشید.

هایلایت، همچنین از فویل استفاده می کنند، اما هر بار روی قسمت بزرگ تری از مو قرار میگیرد و بر خلاف بیبی لایت بخش های بزرگتری از مو رنگ گذاشته میشود .

بالیاژ، مستقیماً روی موها و در بخش‌های بزرگ رنگ می‌شود. اغلب در مقایسه با آمبره‌ های پررنگ‌تر، بالیاژ به هایلایت‌های طبیعی تر منجر می‌شود.

Babylight برای چه کسانی مناسب است ؟

بیبی لایت برای هرکسی که می‌خواهد کمی چیزها را تغییر دهد بدون اینکه رنگ موهایش خیلی جسورانه باشد، مناسب است. این روش ها به قدری ظریف و طبیعی هستند که به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. همانطور که مو رشد می کند، اثر آن نرم تر و حتی ظریف تر از قبل می شود.

babylight را می توان برای هر رنگ، طول و نوع مویی اعمال کرد. این بدان معناست که این یک تکنیک رنگ آمیزی است که برای انواع موها عالی است ! بیبی لایت حتی برای موهای نازک نیز مناسب است زیرا روی قسمت های کوچکتر مو اعمال می شود. آرایشگر شما می تواند رنگ مناسب را ترکیب کند تا یک هایلایت بسیار طبیعی داشته باشید .

مراقبت از Babylight

درست مانند هر تکنیک رنگی دیگر، Babylight می تواند به موهای بسیار ظریف آسیب برساند. با محصولاتی که به طور ویژه برای تبدیل موهای خشک به موهای سالم ساخته شده اند، موهای هایلایت شده خود را سالم و براق نگه دارید.

از ماسک مو برای موهای بلوند استفاده کنید تا فیبرها را احیا کرده و موهای روشن شده را از آسیب بیشتر محافظت کنید. همچنین میتوانید از شامپوی بنفش برای خنثی کردن رنگ‌های گرم استفاده کنید و بلوند خنک‌تر و روشن‌تری را داشته باشید .

انجام بیبی لایت در تهران ، نازی آباد سالن زیبایی مریم خدایی

برای انجام بیبی لایت میتوانید به شعبه مرکزی سالن زیبایی مریم خدایی واقع در نازی آباد مراجعه کنید ، توجه داشته باشید که حتما قبل از مراجعه از طریق فرم رزرو وقت قبلی ، نسبت به رزرو وقت اقدام نمایید .