,

7 ایده برتر رنگ موی بلوند در سال 2024

موی بلوند کرمی وانیلی

رنگ موی بلوند تنوع بالایی دارد . از رنگ های خاکستری گرفته تا هایلایت های عسلی. برای اینکه انتخاب رنگ مو را برای شما آسان‌تر کنم، عکس‌هایی از شیک‌ترین رنگ موی بلوند ، جمع‌آوری کرده‌ام.

بلوند کاراملی پرطرفدار

بلوند کاراملی پرطرفدار

بلوند کاراملی یک رنگ محبوب بین خانم ها است .استفاده از سایه روشن و نور پردازی در موها به صورتی ک نوک موها تیره باشد بعد بیشتری ب موها می‌بخشد . حالا شما یک سایه بلوند کاراملی دلپذیر را تجربه میکنید .

رنگ موی بلوند رزگلد

موهای بلوند رزگلد

موهای بلوند رزگلد بسیار پرطرفدار است . تکنیک بلوند کردن را می توانیم با ترکیبی از بالیاژ و تکنیک فویل با انتخاب رنگ موی بلوند صورتی رزگلد انجام داد .این رنگ با انواع پوست سازگاری دارد .

امواج بلوند روشن و نرم

امواج بلوند روشن و نرم

این موی بلوند ساحلی برای خانم های با موهای تیره که به دنبال یک تغییر هیجان انگیز هستند بسیار مناسب است که بسیار محبوب در سال ۲۰۲۴ بوده .

موهای بلوند نقره ای رویایی

موهای بلوند نقره ای رویایی

موهای بلوند نقره ای واقعا یک ظاهر رویایی به چهره و امواج زیبای موهای شما می‌بخشد . انتخاب این رنگ نیاز ب نگهداری بالایی دارد . اما بلوند نقره ای شگفت انگیز است .

موی بلوند کرمی وانیلی

موی بلوند کرمی وانیلی

رنگ بلوند کرمی وانیلی روی موهایی با قد متوسط ظاهری بی نظیر و عالی ایجاد می کند . نور روی موها یک حس گرما و تازگی به ما منتقل میکند .

رنگ بلوند بژ غنی

رنگ بلوند بژ غنی

برای استایل هالیوودی خیره کننده یک رنگ بلوند بژ غنی و خنک بخواهید . رنگ بژ تقریبا برای همه جذاب است ، یک رنگ خنثی و عالی .

موهای بلوند پلاتینی فوق العاده شیک

موهای بلوند پلاتینی فوق العاده شیک

موهای جذاب و منحصربفرد با رنگ بلوند پلاتینیوم بلند بروید و موج های ملایم را برای انعکاس درخشش انجام دهید .
این رنگ فوق العاده شیک است .

برای انتخاب رنگ موی بلوند مناسب با مشاوران ما در سالن زیبایی مریم خدایی ارتباط بگیرید تا بهترین تجربه در رنگ را داشته باشید . متخصصان رنگ ما آماده ارائه خدمات به شما سروران هستند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA