,

ترند های رنگ مو در بهار 1403-2024

رنگ قرمز قهوه ای جذاب

ترند رنگ مو در بهار 1402 تنوع بالایی دارد . رنگ موی قهوه‌ای و همچنین رنگ‌های مسی و قرمز پر جنب و جوش همچنان در سال 2024 محبوب خواهند بود. سایر ترندهای رنگ مو در سال 1403- 2024 عبارتند از: بلوند عسلی خامه ای، بالیاژ معکوس، قهوه ای شکلاتی و بلوند توت فرنگی.

به ما همراه باشید تا در مورد این روندهای رنگ موی بیشتر بدانید و می توانید آنها را امتحان کنید!

1. رنگ قرمز قهوه ای جذاب

رنگ قرمز قهوه ای جذاب

تأثیر رنگ قهوه ای بر روند مو در سال 2024 همچنان به قوت خود باقی می ماند و سایه های مسی، خرمایی و قرمز پر جنب و جوش همچنان بر رسانه های اجتماعی تسلط دارند. برای داشتن ظاهری ظریف ، افزایش رنگ‌های سبزه‌ای مانند رنگ موی گیلاسی شکلاتی یا گیلاسی کولا را پیش‌بینی کنید.

2. بالیاژ معکوس محبوب

بالیاژ معکوس محبوب

بالیاژ معکوس به عنوان یکی از برترین ترندهای رنگ مو در سال 2023 ظاهر شد وماندنی و محبوب شد ! بر خلاف بالیاژ سنتی که موهای شما را با سفید کننده با اضافه کردن رشته های روشن تر ، روشن می کند. در بالیاژ معکوس با رنگ کردن تارهای تیره و کم نور، با استفاده از رنگ موی دائمی، همه چیز را تغییر می دهد.

بالیاژ معکوس نسبت به بالیاژ معمولی روی موهای شما ملایم تر است و موهای شما را سالم تر و شادتر نگه می دارد. این یک جایگزین عالی برای هر کسی است که به دنبال رنگ مو است که آسیب کمتری به موها وارد کند.

3. رنگ موی مسی زردآلو

مسی زردآلو

در روند رنگ موی مسی در سال 2024 با گزینه هایی مانند مس هلو، زردآلو و توت فرنگی شیرجه بزنید. گرما و غنای این رنگ ها را در آغوش بگیرید تا ظاهری چشم نواز و چشم نواز داشته باشید که اعتماد به نفس و فردیت را می تاباند.

موهای مسی زردآلو برای چه کسانی بهتر به نظر می رسد؟ افرادی که دارای ته رنگ های گرم مانند رنگ های هلویی یا طلایی هستند، سایه های مسی زردآلو را به طرز شگفت انگیزی تکان می دهند.

4. رنگ موی کرم بلوند

کرم بلوند

جدیدترین روند سال 2024 را تجربه کنید – کرم بلوند! همه چیز در مورد ترکیبی از هایلایت های بلوند گرم و سرد بر روی پایه بلوند متوسط ​​که به موهای شما حالتی بازیگوش و پویا می بخشد. در این ترند رنگ مو سایه‌های کره‌ای رنگ ، از زرد آفتابی گرفته تا رنگ‌های کرمی و حتی کمی قهوه‌ای برشته را خواهید دید .

5. رنگ مو تلفیقی با نور روبانی

رنگ مو تلفیقی با نور روبانی

این ترند رنگ مو تلفیقی از بالیاژ سنتی و هایلایت است که آنها را برای طول های مختلف مو مناسب می کند. متفاوت از بالیاژ، نورهای روبانی کنتراست و ابعاد بیشتری را با تکه های رنگ بزرگتر ایجاد می کنند.

نورهای روبانی با موهای مجعد بهتر عمل می کنند، زیرا زیبایی رنگ را در رشته های بافت افزایش می دهند!

6. رنگ بلوند عسلی پرطرفدار

بلوند عسلی پرطرفدار

بلوند عسلی همه چیز در مورد آن حالات دنج و گرم است که جایی بین بلوند کاراملی و بلوند کره ای قرار دارد. این مانند ترکیبی عالی از قهوه ای و بلوند است که ظاهری آرام را به شما می دهد. رنگ عسل را تصور کنید – این حال و هوای جدید شماست.

7. ترند رنگ قهوه ای عسلی

قهوه ای عسلی

برای لمسی گرم بدون اینکه خیلی روشن یا تیره باشد، قهوه ای عسلی را در نظر بگیرید. با افزودن یک سایه سبزه عمیق با هایلایت های برنزی طلایی، ته رنگ ها را آزمایش کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA