کوتاهی مو تا چانه محبوب در سال 2024

کوتاهی موها تا چانه یک مدل موی شیک است . مدل مو تا چانه قابلیت شخصی سازی آن بر اساس فرم صورت زنان است. این مدل موی مد روز بی انتها است.

“این یک اندازه همه کاره برای هر خانمی در هر مناسبتی است! دانا وکسلر ، یک آرایشگر از شیکاگو، IL، می‌گوید: «این حتی برای دم اسبی هم مناسب است . او می افزاید: “شما فقط به یک آرایشگر نیاز دارید که در کار با طول های کوتاه تر مهارت داشته باشد.”

مدل مو تا چانه برای خانم هایی نیست که مدام از خدمات شیمیایی استفاده می کنند تا موی خود را تغییر دهند.

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا موهایتان را لایه لایه می پسندید یا صاف، در اینجا چند ایده برای شما وجود دارد. تصاویری از بهترین و شیک‌ترین مدل‌ها را برای موهای تا چانه در اینجا بیابید!

برش لایه ای به طول چانه برای موهای ضخیم

برش لایه ای به طول چانه برای موهای ضخیم

در اینجا برش لایه لایه دوست داشتنی تا چانه برای موهای ضخیم آورده است . لایه های کوتاه تری با زاویه ای جزئی به قسمت پشت اضافه می شوند و شکلی حجیم ایجاد می کنند .موها را با کمی بافت حالت دهید و ببینید که چگونه حرکت نرمی ایجاد می کند . مدل لایه ای تا چانه برای موهای ضخیم در موهای صاف تر خیره کننده به نظر می رسد .

مدل موی زاویه دار محبوب

مدل موی زاویه دار تا چانه

این مدل مو هم روی موهای ضخیم و هم بر روی موهای نازک عملکرد خوبی دارد . چنین برشی در پشت کوتاه تر است و در نزدیکی جلو طولانی تر می شود . کوتاه کردن مو همچنین می تواند با اضافه کردن لایه های بیشتر در اطراف سر،وزن را کاهش دهد .

باب مدرن با طول چانه

باب مدرن با طول چانه

یک باب مدرن تا چانه بردارید و هر بار شیک به نظر برسید ! این برش دارای لایه های کوتاه تری در پشت است تا بافت مو را تقویت کند . این باب بلند برای بافت موی ظریف یکی از موارد مورد علاقه تمام دوران است که برای اکثر خانم ها مناسب است .

مدل موی مدرن برای زنان مسن

مدل موی مدرن برای زنان مسن

یک مدل موی مدرن برای زنان مسن که یک گزینه عالی برای خانم هایی که به دنبال مدل مویی هستند که دستکاری آن آسان باشد .چیزی که این مدل مو را جذاب میکند ،چتری های اضافه شده است که به پهلو کشیده شده است . حاشیه مطمئنا به چنین برش مدرنی که طول چانه دارد، زیباتر خواهند بود .

بافتی به طول چانه برای موهای نازک

بافتی به طول چانه برای موهای نازک

یک برش بافتی به طول چانه برای موهای نازک زیبا و جذاب به نظر می رسد ! جلوه ژولیده کمک می کند تا موها ضخیم تر از آنچه هستند به نظر برسند . این مدل موی کوتاه برای موهای نازک روی موهای بلوند جذاب تر هم میشود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA