بهترین طراحی ناخن پا عروس 2024

ناخن با رنگ برهنه درجه یک

زمان منتهی به روز عروسی شما پر از برنامه است زیرا شما به دنبال کمال هستید. شما به موهایتان، آرایش، لباس، لاک ناخن و حتی عطرهایتان اهمیت می دهید. همه چیز به جزئیات مربوط می شود. اما آیا به این فکر کرده اید که برای ناخن های پای عروسی خود چه می خواهید؟ ما می دانیم که عروس خانم ها زیاد به آن فکر نمی کنند، اما برای ظاهر کلی شما مهم است. ما ایده هایی داریم که از افسانه تا مینیمالیست شیک و درجه یک را شامل می شود. بنابراین اگر به ایده هایی برای عروسی ناخن های پا نیاز دارید که ذهن شما را متحیر کند، این مطلب را بررسی کنید.

ناخن با رنگ برهنه درجه یک

ناخن با رنگ برهنه درجه یک

لاک ناخن پای عروس درجه یک از رنگ برهنه به انواع سایه های طبیعی تبدیل می شود. آنها ظریف هستند و با رنگ پوست و لباس کلی عروس مطابقت دارند. برخی از ایده های زیبا شامل سبک صورتی پاستلی با نوک های گرد برای سبک عروسی سنتی است. برهنه طلایی و موکا رنگ های دیگری هستند که برای عروسی های مدرن یا سنتی مناسب هستند.

ما همچنین کوارتز به سختی برهنه و رز کوارتز را به دلیل ظاهر همیشگی آنها دوست داریم. آنها مینیمالیستی هستند و با صندل های پاشنه بلند مناسب هستند. انگشتان برهنه و پاستلی با رنگ های ظریف طلایی شیک هستند و برای عروس ها عالی هستند. برهنه صورتی کم رنگ، لاته سرد، برهنه سفید، انتزاعی ایده های فوق العاده ای برای عروسی های ساحلی، روستایی، شیک صنعتی، و عروسی های جنگلی هستند. آنها الهام گرفته شده از طبیعت هستند .

ناخن پا عروس فرانسوی

ناخن پا عروس فرانسوی

ناخن های فرانسوی برای عروسی محبوب ترین ایده های لاک ناخن هستند. آنها پایه ساده برهنه را بالا می برند و همه سبک های عروسی را در خود جای می دهند. ناخن های عروس فرانسوی مورد علاقه عروس های شیک پوش، مینیمالیست و قدیمی است.

برخی از جذاب‌ترین ایده‌ها شامل نکات فرانسوی طلایی یا گزینه‌های ombre با ناودانی برای ظاهری جذاب است. همچنین می توانید نوک فرانسوی خود را در هنر ناخن مرمری قرار دهید. همچنین می‌توانید نوک‌های ناخن فرانسوی سیاه و برهنه را با براق‌کننده‌ها یا نوک‌های فرانسوی ombre ترکیب کنید تا ظاهری خیره‌کننده داشته باشید.

برای عروس‌هایی که می‌خواهند آن را سنتی نگه دارند، ناخن‌های کلاسیک سفید فرانسوی را با پایه برهنه یا صورتی انتخاب کنید. اگر می خواهید آن را بلندتر کنید، کمی براق یا بدلیجات اضافه کنید. از دیگر گزینه های ناخن فرانسوی می توان به طرح های گلدار، طلایی مات، هندسی، طاووسی و پروانه ای اشاره کرد.

طراحی با بدلیجات

طراحی با بدلیجات

ناخن های پای عروس با بدلیجات برای خانم های مینیمالیست جذاب است. با این حال، اندازه ها و رنگ ها، سرزندگی و حضور آنها را تعیین می کنند. سنگ های کوچکتر با رنگ های برهنه برای عروس های آرام و مینیمالیستی که می خواهند شیک به نظر برسند مناسب هستند. سنگ ها به صورت پراکنده روی ناخن های پای عروسی زده می شوند.

اما عروس‌های جسورتر یا جسورتر از اندازه‌های بزرگتر و خوشه‌های رنگ‌های روشن‌تر اهمیتی نمی‌دهند. مدل های کفش برای انگشتان عروسی بدلیجات باید ساده و در عین حال شیک باشد تا پای شما زیاد شلوغ به نظر نرسد. شما همچنین باید لباسی بپوشید که رنگ‌بندی کمتری داشته باشد و تکه‌ای پارچه‌ای که برجسته باشد. برای عروسی های ساحلی یا مکان هایی با توپوگرافی ناهموار از بدلیجات استفاده نکنید .

ناخن پا عروس پرجنب وجوش

ناخن پا عروس پرجنب وجوش

در حالی که بسیاری از عروس‌ها اغلب رنگ‌های برهنه و پاستلی را انتخاب می‌کنند، می‌توانید برای روز عروسی‌تان از رنگ‌های تند و پر جنب و جوش روی ناخن‌های پا استفاده کنید. با این حال، اجازه دهید لاک رنگ انگشتان پا در آرایش شما نقش داشته باشد. اگر رنگ قرمز را انتخاب می کنید، می تواند روی سایه چشم یا رژ لب شما ظریف باشد. یکی از رنگ های مورد علاقه ما کرمی است، رنگی که بین نارنجی، هلویی و کرک متمایل می شود. ما ظاهر خنک، آرام و در عین حال مفرح و درجه یک را دوست داریم.

همچنین می توانید رنگ صورتی تند، آب نباتی یا قرمز آتشین مانند آب نبات تمشک بپوشید تا حال و هوای عروسی های غیرمعمول و عجیب را به شما بدهد. سایه لیمویی پر جنب و جوش زرد مانند، روز شما را روشن می کند و بیانیه ای را ایجاد می کند. با این حال، اگر بسیار زیاد است، آن را با سایه ای از گل همیشه بهار کم کنید. سایر رنگ‌های شاداب و جذاب عبارتند از: آبی آرام، رنگ‌های خنثی متالیک، سبز شبدری و بنفش پاستلی.

طرح ناخن پا گلدار

طرح ناخن پا گلدار

طراحی ناخن های گلدار برای عروسی ها سرگرم کننده و شیک هستند. در حالی که آنها در تمام طول سال خیره کننده به نظر می رسند، فصل بهار بهترین فصل برای طراحی ناخن با گل، فصل بهار است. آنها همچنین در مراسم عروسی در فضای باز مانند باغ، مسحور، ساحل، جنگل، و امور پشت بام سلطنت می کنند.

اگر روی لباس عروس خود گل داشته باشید، ناخن های شما کاملاً با هم هماهنگ می شوند. گل های رنگ شده زیبا را انتخاب کنید یا طرح های گلدار و لوازم جانبی ناخن را بلند کنید. همچنین می توانید از گل های هنری یا جوانه های خشک شده برای ناخن های خود استفاده کنید.

ناخن پا عروس ساحلی

ناخن پا عروس ساحلی

ناخن‌های پای عروسی خود را با ظاهری زنانه و مطبوع همراه کنید تا با فضای طبیعی مطابقت داشته باشد. برای خانم های جسور، رنگ آکوامارین را برای بازتاب جریان اقیانوس انتخاب کنید، سپس شابلون با صدف های دریایی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید بدلیجات و طلسم‌های ریز را برای زیبایی بیشتر اضافه کنید. با رنگ‌های جواهری همراه باشید تا به ساس‌ها احترام بگذارید و ظاهر یا پایه برهنه‌تان را با گل‌های استوایی خیره کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA