ترند های ناخن در سال 2024 که حتما باید امتحان کنید

ناخن های قرمز

ترندهای ناخن در سال 2024 کدام ها هستند ؟ ما از بهترین هنرمندان ناخن خواستیم تا در مورد اتفاقات داغ سال جدید نظر بدهند . برای شروع، ما بر روی برخی از روندهایی که در سال 2023 پیشرفت کردند، استفاده خواهیم کرد. از ناخن های قرمز تا کروم و ناخن های سه بعدی با ما همراه باشید .

ناخن های ترند قرمز

 ناخن های ترند قرمز

ناخن های قرمز چیز جدیدی نیست. در واقع، ناخن‌های قرمز ترند ناخن با بیش از صد سال سابقه است ، اما پس از بحث‌برانگیز بودن در چند سال گذشته، قرار است با احیای مدرن در سال 2024 پس از سایه، بار دیگر در مرکز صحنه قرار گیرند. در سرتاسر دنیای مد و انتخاب سلبریتی های برتر بوده است .

ناخن ترند کروم

 ناخن ترند کروم

پیش‌بینی می‌ شود ما شاهد «مانیکورهای کروم سه بعدی کامل، به‌ویژه نقره‌ای، بر روی پایه‌های تیره» باشیم . ما در سال 2023 شاهد حضور کروم بودیم، اما سال 2024 آن را یک قدم جلوتر خواهیم رفت . شما می توانید با بازی با ناخن برای ایجاد بافت، ابعاد بیشتری به آن اضافه کنید.

ترند ناخن با مانیکور آمریکایی

ترند ناخن با مانیکور آمریکایی

مانیکور فرانسوی جایگاه برتر خود را تثبیت کرده است، اما بازگردانی آن به تازگی موج می‌زند. در سال جدید به طور منظم درخواست های مانیکور آمریکایی را دریافت می کنیم، که یک روند نوستالژیک از دوره های 90 و 00 است.” یکی از متخصصان حوزه ناخن می گوید :«این نسخه نرم‌تر و طبیعی‌تر مانیکور فرانسوی است که با نوک سفید نرم به جای سفید روشن ایجاد شده است.

ناخن های قهوه ای شگفت انگیز

ناخن های قهوه ای شگفت انگیز

قهوه‌ای رنگ شگفت‌انگیز مانیکور پاییز و زمستان پس از تبدیل شدن ناخن‌های لاته به ناخن‌های موکا بود. اما رنگ خنثی قرار است با ما باقی بماند و در سال 2024 یک سایه شیک و ساده به ما ارائه دهد.

قهوه ای ظریف‌ترین رنگ‌های خنثی است. اگر می‌خواهید از سایه‌های دنج‌تر دور شوید، شاهد ورود رنگ‌های ترنچ با رنگ سرد و بادامی خواهیم بود. اما ناخن های شیر شکلاتی در مقایسه با شش ماه قبل 1350 درصد در جستجوهای گوگل افزایش یافته است و این امر باعث شده است که تماشای آن به ترند تبدیل شود.

ناخن های ترند سه بعدی

ناخن های ترند سه بعدی

ما چند سال است که این را گفته‌ایم که ناخن‌های سه بعدی در جریان هستند. بهترین راه برای اضافه کردن یک پیچ و تاب جذاب به هنر ناخن شما هستند و با گرایش های دیگر مانند کروم به خوبی کار می کنند. ناخن های سه بعدی در سال گذشته تکامل یافته است و برای همه متخصصان ناخن در دسترس است . این مدل ناخن هنوز در صنعت احساس تازگی دارد و مردم هنوز دیوانه وار این محصولات جدید فوق العاده را امتحان می کنند.

ترند ناخن با چاپ حیوانی

ترند ناخن با چاپ حیوانی

هوس یک هنر ناخن مناسب دارید؟ چاپ حیوانی ترند ناخن در سال 2024 پیشنهاد ما است. “چه کسی چاپ حیوانی را دوست ندارد? افراد مشهور در حال حاضر این ظاهر را تکان می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA