زیباترین مدل موهای دم اسبی در سال 2024

دم اسبی میانی با امواج نرم بزرگ

از زیباترین مدل های مو در سال 2024 می توان به موی دم اسبی اشاره کرد که حالتی رمانتیک و کلاسیک ایجاد می کند. این مدل مو با هر سبک مو عالی به نظر می‌رسد .

استایل پونی با کش های ضخیم و بلند راحت تر عمل می کند. چنین تراکمی مطمئناً حرکت و حجم کافی را به استایل شما، به خصوص روی تاج، تضمین می کند.

برای مدل مویی که تمام شب دوام می آورد، مطمئن شوید که بر اساس ظاهری که می خواهید از محصولات مناسب استفاده کنید.

از روغن یا اسپری سفت کننده برای ظاهری براق تر استفاده کنید. این مدل مو برای انتخاب یک استایل رسمی و درجه یک عالی است.

موی دم اسبی کلاسیک

دم اسبی کم بافته

یک مدل شیک برای هر مراسمی است .این مدل زیبا برای تمام بافت های مو ،بلند یا کوتاه ،موج دار یا صاف عالی هست .این سبک مو فرم های زاویه ای صورت را به خوبی تکمیل می کند .

موی دم اسبی با قاب چهره

مدل هیجان انگیز با رشته های قاب چهره

با این موی زیبا و ساده با قاب چهره براحتی در مراسم لذت ببرید .با یک اتو فرکننده ۱ اینچی به موهای های بافت بدهید و دم اسبی خود را به سمت بالا بکشید و با کش محکم کنید .
قطعات قاب چهره را بیرون بکشید و در صورت نیاز دوباره فرکنید .

دم اسبی مواج ملایم

دم اسبی مواج ملایم

با یک دم اسبی مواج ملایم ظاهری جذاب ایجاد کنید . این مدل مو برای مبتدیان هم آسان خواهد بود . با موس موها را حالت دهید و بعد موج دار کردن موها را آغاز کنید . سپس تمام موهای خود را به عقب برگردانید و به شکل یک دم اسبی براق محکم کنید .برای زیبایی بیشتر می توانید از گیره های درخشان و یا سنجاق های ظریف استفاده کنید.

دم اسبی هالیوودی

دم اسبی هالیوودی

دم اسبی برای هر موقعیتی کلاسیک است . فقط کافی است موهای خود را در پشت سر جمع کنید. اگر موهایتان به اندازه کافی بلند یا ضخیم نیست ، درباره افزودن اکستنشن با آرایشگرتان صحبت کنید.

دم اسبی مواج با قاب صورت

دم اسبی پیچیده با قاب صورت

دم اسبی مواج با افکت قاب صورت با استفاده از فرهادی آزاد ،یک مدل موی اصلی است که ظرافت و پیچیدگی را فریاد می زند. فرهای اطراف صورت یک راه عالی برای لاغر کردن صورت شما هستند و می توانند با هر شکل و مدل صورت کار کنند . برای جلوه ای بهتر بافت بیشتری اضافه کنید .

دم اسبی پیچ خورده

دم اسبی پیچ خورده گشاد

مدل دم اسبی پیچ خورده راهی عالی برای حجم دادن به موهای ظریف شما است . در عین حال مدل موهایتان را ساده ، شیک و رمانتیک نگه می دارد . این مدل با موهای کوتاه یا چند لایه زیباتر خواهد بود .

دم اسبی میانی با امواج نرم بزرگ

دم اسبی میانی با امواج نرم بزرگ

سعی کنید یک دم اسبی میانی با امواج نرم بزرگ را امتحان کنید تا در عین داشتن یک مدل موی شیک ،حداکثر حجم را ایجاد کنید . امواج نرم بزرگ ظرافت و حرکت ملایم ایجاد می کند .با اضافه کردن یک دم اسبی براق می توانید یک مدل موی پویا و منحصر به فرد داشته باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA