بهترین ایده رنگ موی خرمایی برای هر رنگ پوستی

رنگ موی خرمایی مایل به قرمز

موهای خرمایی چه رنگی است؟ موهای خرمایی رنگ در طیف قرمز قهوه‌ای قرار می‌گیرند و رنگ‌های گرم متنوعی را به نمایش می‌گذارند. این طیف می‌تواند از سایه‌های روشن‌تر و مسی‌تر تا رنگ‌های قرمز-قهوه‌ای عمیق‌تر و غنی‌تر را شامل شود.

موهای قهوه‌ای رنگ برای اکثر رنگ‌های پوست و چشم‌ها جذاب است و می‌تواند گزینه مناسبی برای خانم‌هایی باشد که می‌خواهند رنگ‌های جدید و ظریف موهای خود را امتحان کنند. برای پوست‌های متوسط ​​یا زیتونی، به سراغ رنگ‌های قهوه‌ای غنی‌تر بروید که گرما را در پوست شما نشان می‌دهد. برای داشتن رنگ‌های تیره‌تر، رنگ‌های قرمز تیره و شرابی را امتحان کنید تا رنگ‌های طبیعی را تقویت کنید.

موی آلبالویی و لایه هایی با طول متوسط

موی آلبالویی و لایه هایی با طول متوسط

رنگ موی آلبالویی برای دخترانی که می خواهند شادابی لطیفی به آن اضافه کنند، ایده آل است .
لایه هایی با طول متوسط برای ایجاد یک پوشش منحصر به فرد و بعد بخشیدن به مو فوق العاده است . ترکیب رنگ مسی و قرمز تیره روی موهای قهوه ای رنگ ،هر رنگی را گرم می کند .

موی براق با ریشه های تیره

موهای براق خرمایی با ریشه های تیره

موهای خرمایی مایل به قهوه ای به دلیل رنگ گرم و ریشه های تیره، گزینه ای عالی برای همه رنگ های پوست است .اگر به دنبال رنگ مایل به قرمز پرجنب وجوش هستید این رنگ موی براق را امتحان کنید .این رنگ می تواند عمق و ابعاد بیشتری به موهای شما بدهد .

موهای زیبا با ترکیب رنگ گرم

موهای قهوه ای با ترکیب رنگ گرم

اگر می خواهید موهایتان نور خورشید از رنگ های قرمز و نارنجی را تقلید کند ، از رنگ شناس خود بخواهید که یک رنگ آمیزی کامل انجام دهد .باید به تدریج از ریشه های تیره به انتهای روشن تر محو شوند .

موهای مواج قهوه ای – مسی غنی

موی مواج قهوه ای - مسی غنی

این رنگ دوست داشتنی قهوه ای مایل به مسی می تواند موهای شما را با رنگ های غنی و مواج به سطح بالاتری برساند . اگر به دنبال رنگی چشم نواز هستید که فراتر از حد معمول باشد، این همان رنگ است .

موهای خرمایی با هایلایت مسی

موهای خرمایی با هایلایت مسی

برای رنگ موی خیره کننده ، یک رنگ موی قهوه ای با هایلایت مسی را امتحان کنید.با مقدار مناسب گرما ،می توانید رگه هایی از رنگ قهوه ای را داشته باشید که رنگ پوست شما را صاف می کند .

موهای خرمایی با بالیاژ قهوه ای مایل به قرمز

موهای خرمایی با بالیاژ قهوه ای مایل به قرمز

این مدل مو برای زیباتر کردن ظاهر شما با سایه های قهوه ای روشن تر مناسب است . این رنگ مو می تواند با هایلایت ترکیب شود تا رنگ پوست شما را زیباتر کند .

موهای خرمایی مایل به قرمز

رنگ موی خرمایی مایل به قرمز

اگر به دنبال رنگ موی بی دردسر هستید ، رنگ قرمز قهوه ای پر جنب و جوش عالی است . برای عمق بخشیدن و کنتراست در مو ، استفاده از دو نوع مختلف قرمز می تواند ترکیبی یکپارچه ایجاد کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA