ایده رنگ مو بلوند عسلی در سال 2024

موی مسی خیره کننده با بلوند عسلی

موهای بلوند عسلی ترکیبی از بلوند تیره و گرم با قهوه ای روشن است . رنگ موی بلوند عسلی ، رنگی مشابه با عسل واقعی است . این یک رنگ مو عالی است زیرا تقریباً با هر رنگ پوستی سازگاری دارد.

چیزی نیست که من بیشتر از یک بمب بلوند چند رنگ دوست داشته باشم. یک پلاتین روشن قطعا مرا هیجان زده می کند. اما همیشه خوب است که ابعاد متعددی را به آن اضافه کنم . اگر به دنبال تغییر مدل مو و رنگ موی خود هستید بلوند عسلی پیشنهاد ما هست .

قبل از قرار ملاقات بعدی خود، این عکس های زیبا از رنگ بلوند عسلی را ببینید!

بالیاژ بلوند عسلی طبیعی

بالیاژ بلوند عسلی طبیعی

این بالیاژ را امتحان کنید . رنگ موی بلوند عسلی انتخاب عالی است اگر چشمان آبی و ته رنگ گرمی در پوست دارید .سایه های گرم عسلی پوست شما را صاف می کند .

بالیاژ ترکیبی با بلوند عسلی

بالیاژ ترکیبی با بلوند عسلی

این بالیاژ چند بعدی ترکیبی زیبا از هایلایت های بلوند عسلی و پایه قهوه ای گرم است . این هایلایت طلایی باید با حساسیت ترکیب شوند تا ظاهری طبیعی و آفتابی داشته باشند . این موی بلوند عسلی نور را منعکس می کنند و مکمل اکثر رنگ های پوست ،به خصوص رنگ پوست روشن هستند .

موهای زیبا با سایه های بلوند عسلی

موهای زیبا با سایه های بلوند عسلی

سایه های بلوند عسلی می تواند در کنار رنگ موهای قهوه ای روشن کاملا طبیعی باشد ! برای هر رنگ پوستی یک انتخاب عالی است .این رنگ ویژگی های چهره شما را تقویت خواهد کرد .

موهای مسی با بلوند عسلی

موهای مسی با بلوند عسلی

رنگ موی عسلی برای دختران طیف گسترده ای از سفارشی سازی را ارائه می دهد .حتی می توانید مانند عکس بالا آن را با رنگ های قرمز و مسی ست کنید .این بالیاژ بلوند عسلی و قرمز مسی یک ظاهر کلاسیک است اگر شما یک مو قرمز طبیعی هستید .

بلوند عسلی تیره و روشن

موهای بلوند عسلی تیره و روشن

بلوند عسلی تیره و روشن زمانی بیشتر جلوه گر میشود که شما با موج های بافت دار آن ها را حالت دهید . نور در سایه های تیره و روشن بسیار زیبا دیده می شود .

ترکیب قهوه ای شاه بلوطی با بلوند عسلی

ترکیب قهوه ای شاه بلوطی با بلوند عسلی

رنگ شاه بلوطی با بلوند عسلی به رنگ امبره کاراملی مذاب هم نامیده می شود .این رنگ بین رنگ بلوند عسلی روشن و قهوه ای تغییر می کند . اگر به دنبال رنگی هستید که نیاز به نگهداری زیاد نداشته باشد ،رنگ عسلی عالی است . خیلی طبیعی رشد می کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA