مدل کوتاهی مو برای موهای نازک در سال 2024

مدل باب انباشته با تیغ

مدل موی باب کوتاه لایه باز یک انتخاب برای خانم هایی با موهای نازک و صاف است که در دهه 1970 رایج شد. دوروتی همیل واقعاً این ظاهر را محبوب کرد. اگرچه مدل موی باب کوتاه برای همه مناسب نیست، اما بسیاری از خانم ها این مدل موها را دوست دارند .

لایه‌های تدریجی، تکنیک‌های انباشته کردن، شکل‌های کوتاه A یا نامتقارن ، برش‌های متلاطم، چتری‌های بی‌درد یا ژولیده، پشت‌های مخروطی باب معمولی را تشکیل می دهند . این مدل به طور طبیعی تراکم یال شما را بدون نیاز به موی ضخیم و زیاد افزایش دهد!

این یک مدل کوتاهی موی محبوب برای خانم هایی با موهای نازک است که نیاز به یک تغییر حجیم دارند . یا افرادی که می خواهند سبک زندگی موهای کوتاه را بچشند.

موی کوتاه و تیز مناسب موهای نازک

 برش کوتاه و تیز

اگر موهای کوتاهی دارین ولی ظاهری شیک تر را ترجیح میدهید .این برش کوتاه و تیز را برای موهای نازک خود امتحان کنید .این مدل کوتاهی روی خانم های با موهای متوسط یا ضخیم بهترین کارایی را دارد .برای داشتن ظاهری ثابت روی موهایتان میتوانید از اسپری فیکس کننده استفاده کنید .

موی کوتاه مدل باب با لایه های زیبا

موی کوتاه مدل باب با لایه های زیبا

اگر به دنبال یک مدل کوتاهی با بافت قابل کنترل هستید، یک باب لایه لایه بهترین گزینه برای داشتن موی زیبا و نازک است .این مدل باب با لایه های زیبا مد روز و مناسب هر موقعیتی است . لایه های کوتاه تر در پشت سر به شما امکان می دهد که حجم بالایی را تجربه کنید .در حالی که لابه های بلندتر اطراف صورت برای لاغر نشان دادن صورت پهن عالی است . برای حفظ حجم و شکل مو این مدل به هر ۴ تا ۶ هفته یکبار ترمیم نیاز دارد .

مدل باب انباشته با تیغ برای موهای نازک

مدل باب انباشته با تیغ

مدل موی باب انباشته با تیغ یک انتخاب بی نظیر برای خانم هایی با موهای نازک است . بهترین چیز درباره این مدل همه کاره بودن آن است . شما میتوانید این مدل را براق یا ژولیده داشته باشید . این یک مدل عالی برای انواع مو است .این استایل مناسب خانم های با صورت باریک خواهد بود .زیرا چشمان شما را برای تمرکز بر روی ویژگی های زیبای صورت شما بالا می‌برد . این مدل را به هر شکلی میتوانید حالت دهید .

مدل برای موی نازک باب کوتاه و معکوس

مدل باب کوتاه و معکوس

مدل باب کوتاه و معکوس هر روز ظاهری مرتب به شما می دهد ، بدون اینکه خیلی خودمونی یا رسمی باشد . اگر میخواهید برشی باب کوتاه معکوس اما کوتاه تر و ساده تر داشته باشید برای موهای نازک شما مناسب است .

مدل کوتاهی باب کوتاه و ژولیده برای موی نازک

مدل موی باب کوتاه ژولیده

مدل موی مجعد قرمز ژولیده با برش منظم و ظاهری حجیم برای موهای نازک شما بسیار زیبا است . کاملا مناسب برای هر مناسبت و مکان خواهد بود .

سالن زیبایی مریم خدایی به روزترین مدل های کوتاهی مو متناسب به نوع مو و صورت شما را برای شما عزیزان جمع آوری کرده است .جهت رزرو وقت ومشاوره با ما در تماس باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA