5 ترند مدل موی کوتاه برای سال 2024

مدل مو Pixie

به سال جدید 2024 نزدیک شدیم ما به دنبال جدیدترین مد روز در سال جدید هستیم . در این مطلب ما 5 ترند مدل موی کوتاه را نام بردیم . بسیاری از زنان موهای بلند را با زنانگی یکی می‌دانند، و جای تعجب نیست . از دوران کودکی، قهرمانان کارتونی را به ما نشان می‌دهند که دارای موهای بلند و دلپذیر هستند.

داغ ترین روند مو، مدل موهای کوتاه امسال است – و این روندی است که ما فکر می کنیم ماندگار خواهد بود.

بیش از چند دلیل برای بریدن موهایتان وجود دارد. اگر بخواهید موهای خود را نامرتب نگه دارید و یا معمولی و هیجان انگیز ، گزینه های زیادی وجود دارد که شما را زیبا نشان می دهد. موهای کوتاه سریعتر خشک می شود.

برای داشتن ظاهری عالی برای موهای کوتاه استفاده از برخی محصولات آرایش _ بهداشتی و ابزارها مانند یک سشوار بی تاثیر نیست . چند مدل موی کوتاه در سال آینده داغ خواهد بود. حداقل یکی از این مدل ها برای شما مناسب است!

مدل Pixie

مدل مو Pixie

من “pixie” را اشتباه نوشتم. بیکسی یکی از بهترین ترندهای موهای کوتاه برای سال 2024 است! اما، من می شنوم که شما می پرسید این به چه معناست؟ مدل پیکسی با باب سنتی مو ترکیب شده است. به طور معمول لایه لایه است، این مدل مو اغلب با چتری همراه است که صورت را قاب می کند و بیشتر فرم های صورت، اگر نگوییم همه، را برجسته می کند.

مدل موی Shaggy 

مدل مو Shaggy 

مدل موهای پشمالو چند سالی است که روند رو به رشدی داشته است و امسال نیز به همان اندازه محبوب هستند! این مدل مو با کشیدن موها به سمت جلو با لایه‌های زیاد در هم آمیخته می‌شوند تا ظاهری «شگی» به دست می‌آیند. این سبک بسیار محبوب است. مطمئناً این یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی کوتاه 2024 است!

مدل موی باب نرم

مدل باب نرم

مدل موهای کوتاه سال 2024 همه در مورد باب است، و در اینجا یک تغییر دیگر وجود دارد. باب نرم یک برداشت شلتر و غیر معمول تر از باب کلاسیک است. مدل باب برای حجم دادن به موهای ظریف مناسب است.در واقع، این مدل هرچه نامرتب تر به نظر برسد، بهتر است!

مدل موی کوتاه شانل

مدل موی شانل

اگر از طرفداران مد هستید، متوجه خواهید شد که باب کوکو شانل چقدر نمادین است. خوب، باب در سال 2024 با ما می آید. این سبک اغلب با قسمتی از کناره های عمیق برخی از چتری ها جفت می شود، این سبک تمام حس پاریسی ها را به همراه دارد! این استایل بر خلاف باب‌های سنتی که می‌توانند بسیار کسل‌کننده باشند، جذابیت دارد.

مدل مو کوتاه ‘n’ Curly

مدل کوتاه ‘n’ Curly

این یکی از شیک ترین مدل موهای کوتاه امسال است! این اساسا فقط یک برش پیکسی است، اما به لطف آن امواج مجعد زیبا، حجم زیادی دارد.

دستیابی به آنها نیز آسان است، حتی اگر موهای شما صاف باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک محصول حالت دهنده خوب مانند موس یا ژل را در حالی که موهایتان خیس است استفاده کنید. سپس یک سشوار بگیرید و در حین خشک کردن موهای خود را در دستان خود جمع کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA