,

مدل موی عروس برای موهای بلند در سال 2024

استایل بوهو بلوند زیبا

بهترین مدل موی عروسی برای موهای بلند یک اکسسوری زیبا برای عروس در یک روز خاص است. می توانید موهای خود را به روش های مختلف شینیون کنید . براق یا صاف، دراماتیک با موج، جذاب و کلاسیک هالیوود ی و غیره.
به این گالری عکس نگاه کنید و مدل موهای عروسی خیره کننده برای موهای بلند را کشف کنید. با ما در سالن زیبایی مریم خدایی همراه باشید

مدل موی عروس قدیمی UPdo

مدل موی عروس قدیمی UPdo

این مدل مو یک مدل Updo است . ابتدا قسمت پایینی مو را بافته و محکم کنیم .برای حالت دهی از اتو موی ۱/۵ اینچی استفاده میکنیم ،اسپری می‌زنیم و همه موها را در یک جهت فرمیکنیم . ظاهر و سبک موهای کلاسیک هرگز از مد نمی افتد.

مدل موی بافت های بلند

مدل موی بافت های بلند

روش های بسیاری برای پیچاندن و فیکس کردن مو وجود دارد . می توانید این مدل موی بافت را در مراسم عروسی یا برای یک مراسم غیر رسمی انتخاب کنید .برای سبک هایی مانند این مدل ،شما باید موهای بلندی داشته باشید .

استایل بوهو بلوند زیبا

استایل بوهو بلوند زیبا

یک مدل بوهو بلوند زیبا ،بهترین موی عروس برای موهای بلند است . یکی از بهترین راه ها برای ایجاد استایل بوهو ، اضافه کردن یک بافت شیک و ساده به موهایتان است.

مدل موی عروس با پیچ و تاب ساده

مدل موی عروس با پیچ و تاب ساده

مدل موی کلاسیک ،ساده و رمانتیک را انتخاب کنید . این مدل به شدت کاربردی است و با هر تم عروسی کاملا مطابقت دارد . در روز عروسی ضروری است که سبکی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی کنید .

مدل موی عروسی الهام گرفته از هالیوود دهه 1940

مدل موی عروسی الهام گرفته از هالیوود دهه 1940

مدلی زیبا از هالیوود قدیمی دهه ۱۹۴۰ است . بهترین مزیت در مورد این مدل ظرافت و درخشندگی موها است .این مدل صورت را برجسته میکند و ظرافت پیچیده ای به ظاهر شما می بخشد .

مدل موی بافت دوبل نردبانی

مدل موی بافت دوبل نردبانی

بافت نردبانی دوتایی روشی منحصر به فرد و زیبا برای افزودن ظرافت به هر مدل مویی است . بافت یک تکنیک آرایشی است که می تواند به هر مدل مویی اضافه شود تا یک جذابیت ایجاد کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA