ایده طراحی ناخن هندوانه ای 2023

ناخن هندوانه قرمز براق

طراحی ناخن هندوانه ای در سال 2023 با توجه به نزدیک شدن به یلدا طرفداران بسیاری دارد . هیچ چیز بهتر از این ترکیب رنگی زیبا نیست، سایه های زیبای سبز و صورتی با ترکیب قرمز و سفید و دانه های سیاه رنگ بسیار زیبا خواهد بود .

هندوانه ی نیمه + صورتی

طراحی ناخن هندوانه ای نیمه + صورتی

ناخن هندوانه ای با ترکیب صورتی کمرنگ بسیار جذاب و چشم نواز است . در این طراحی انتخاب رنگ ها برای دیزاین بسیار با ظرافت است . یک ایده خوب برای شب یلدای متفاوت

طراحی هندوانه ای + میوه های آبدار

طراحی ناخن هندوانه ای + میوه های آبدار

ترکیب طرح هندوانه ای با میوه های آبدار فصل پاییز در یک قاب بسیار دلچسب خواهد بود . یک تاپ کات شاین روی دوتا ار انگشتان زیبایی این طراحی را چندین برابر کرده . استفاده از دو رنگ با تناژ صورتی روی ناخن ها ترکیب را زیباتر کرده است .

طراحی ناخن های هندوانه آبدار

طراحی ناخن های هندوانه ای آبدار

ناخن هندوانه ای آبدار یک انتخاب زیبا برای دیزاین ناخن ها در شب یلدا . ترکیب سبز روشن و قرمز و دانه های سیاه رنگ هندوانه بسیار جذاب است .

صورتی روشن + ناخن هندوانه ای

صورتی روشن + ناخن هندوانه ای

رنگ صورتی روشن با هندوانه های کوچک و طرح نیمه هندوانه ای خیلی جذاب دیزاین شده است .

ناخن سبز روشن + هندوانه

ناخن سبز روشن + هندوانه

طراحی ناخن با رنگ سبز روشن و ترکیب آن با قرمز و یک لایه سفید نازک برای طرح هندوانه انتخاب بی نظیری بوده است . این سبک دیزاین طرفداران بسیاری دارد .

ناخن هندوانه قرمز براق

ناخن هندوانه قرمز براق

رنگ جذاب قرمز براق زیبایی این طراحی را چندین برابر کرده است . این ترکیب طرفداران بسیار زیادی دارد و یک انتخاب محشر برای شب یلدا خواهد بود .

طرح هندوانه + ناخن قرمز

طرح هندوانه + ناخن قرمز

رنگ قرمز با طرح هندوانه نیمه ، یلدا را برای نوعروسان و دختران جوان زیباتر میکند . در سالن مریم خدایی با بهترین متریال برای ساختن یک روز یا شب بیادماندنی همراه شما هستیم .این طرح ها با مشورت با بهترین ناخنکارها انتخاب شده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA