بهترین رژ لب برای پوست های تیره 2023

رژ لب برهنه برای پوست های تیره

آن رژ لب هایی که در شبکه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند یا در روزنامه‌ها پخش می‌شوند، همگی بسیار وسوسه‌انگیز هستند! شما مطمئناً دوست دارید به اندازه مدل‌های فوق‌العاده‌ای که عجیب‌ترین سایه‌ها را روی لب‌های خود می‌پوشند، جذاب به نظر برسید. زمانی که دقیقاً بدانید چه رنگ هایی را به عنوان سایه لب برای پوست تیره انتخاب کنید، زیبا و بی دردسر شیک شوید! ما یک راهنمای کامل در مورد اینکه چگونه می توانید بهترین رژ لب را برای لب ها و پوست تیره انتخاب کنید، گردآوری کرده ایم. ادامه بدید، بخونید و مناسب پوستتون رو انتخاب کنید!!

رژ لب برهنه برای پوست های تیره

رژ لب برهنه برای پوست های تیره

با انتخاب مناسب رژ لب برهنه برای پوست های عمیق و تیره، آرایش خود را فراموش نشدنی کنید. باید به گونه ای باشد که کنتراست درام ظریفی را بر روی پوست شما ایفا کند. اگرچه ممکن است متناقض به نظر برسد، اما رنگ های برهنه مناسب برای هر تن پوستی باید تیره تر از رنگ واقعی باشد! باید بتواند عمق و گرمی مناسب را به پوست شما اضافه کند و به خوبی ترکیب شود تا در رنگ های تیره پوست طبیعی به نظر برسد.

ظاهر آرایش برهنه خود را با فرمول های رنگدانه ای شدید و دارای ته رنگ گرم برجسته کنید. به رنگ های برهنه روشن و پر جنب و جوش با ته رنگ های غنی قرمز یا قهوه ای شکلاتی بچسبید. اگر می‌خواهید به برهنه‌تان ظاهری روشن‌تر بدهید، آن را برای آن شادابی رنگی شبنم‌دار و درخشان، براق کنید. از سایه های روشن رژ لب برهنه که به رنگ های عمیق پوست ظاهری کدر و گچی می بخشد، خودداری کنید. سایه ای را انتخاب نکنید که خیلی نزدیک به رنگ پوست طبیعی شما باشد یا تیره تر باشد که باعث می شود با بقیه ویژگی های شما از بین برود.

رژ لب قهوه ای یا کاکائویی

رژ لب قهوه ای یا کاکائویی برای پوست های تیره

به رنگ پوست تیره خود افتخار کنید و با رژ لب شکلاتی سوخته با رنگ های آبی و قرمز پر جنب و جوش آن را با اطمینان به جهانیان نشان دهید. این رنگ ها کاملاً زیبا به نظر می رسند و رنگ های عمیق پوست را در هر زمانی از روز صاف می کنند.

قهوه‌ای تیره و کاکائویی رژ لب کاملاً بی‌خطر برای همه خانم‌های دوست‌داشتنی با رنگ‌های پوست تیره هستند. رنگ‌ها فقط روی پوست تیره باورنکردنی به نظر می‌رسند و لب‌ها در انواع آرایش‌ها کار می‌کنند و ظاهری بی‌پایان ایجاد می‌کنند.

رنگ قهوه‌ای برای آن خط لب قهوه‌ای پوکه‌ای دراماتیک است که زنان سیاه‌پوست آن را کامل کرده‌اند. با پرکردن رنگ قهوه ای پررنگ و پررنگ، بعد از آستر یک قدم جلوتر بروید. با استفاده از پالت رژ لب چند سایه De’lanci برای پوست تیره ، فوراً توجه خود را به خود جادویی خود جلب کنید !

رژلب نارنجی روشن برای پوست های تیره

رژلب نارنجی روشن برای پوست های تیره

هنگامی که می خواهید آن رنگ پررنگ به ظاهر شما جان بیشتری بدهد، نارنجی زنده فقط رنگی است که باید بپوشید. ممکن است کمی ترسناک یا جسورانه به نظر برسد، اما سایه‌های نارنجی رنگی روشن به جا می‌گذارد که پر جنب و جوش است، اما بدون اینکه زیاد باشد.

رژ لب های نارنجی با ته رنگ های همه کاره عرضه می شوند که رنگی روشن و در عین حال ملایم می دهد. روی یک سایه نارنجی روشن بکشید و ظاهر خود را با اعتماد به نفس بکشید. به طور متناوب، می توانید از ترکیب قرمز و نارنجی استفاده کنید که رنگ شعله ای با سایه ای از نارنجی زنگ زده را تداعی می کند. این رنگ زمانی عالی است که می‌خواهید احساسات وحشیانه و نترس خود را به رخ بکشید.

اگر تمایل به سایه روشن تری دارید، به سمت رنگ لبه مرجانی با رنگ هلویی تیره حرکت کنید. یک پرتقال میوه ای باید ظاهری روشن و سرزنده به شما بدهد تا گرمای رنگ طبیعی پوست شما را نشان دهد.

صورتی زیبا با ته رنگ تیره

صورتی زیبا با ته رنگ تیره

سایه های صورتی رنگی وجود دارد که مختص رنگ پوست تیره شماست. سایه روشن تر و کرم تر، صورتی رز یا حتی صورتی مرجانی را انتخاب کنید و ظاهر خود را طوری تنظیم کنید که لب ها را طوری به نمایش بگذارید که انگار با آنها متولد شده اید.

فراموش نکنید که سایه های چشمگیر صورتی را کشف کنید که تمام نگرانی های شما را در مورد انتخاب بهترین رژ لب صورتی برای پوست تیره از بین می برد. اینها سایه های روشن و شاد هستند که به طرز شگفت انگیزی برای پوست های تیره کار می کنند. از آنجایی که این ها بر پایه آبی هستند، به سفیدتر نشان دادن دندان های شما در حین لبخند کمک می کنند!

فقط به یاد داشته باشید که از سایه های صورتی که خیلی روشن هستند خودداری کنید زیرا ممکن است روی پوست تیره خیلی کدر به نظر برسند!

رژ لب قرمز برای پوست های تیره

رژ لب قرمز برای پوست های تیره

هرگز اجازه ندهید رنگ قرمز شما را بترساند! این یک رنگ کلاسیک است که تمام رنگ‌ها و ته‌رنگ‌های پوست را برجسته می‌کند و هیچ‌گاه در روشن کردن ظاهر آرایشی کوتاهی نمی‌کند. ترفند برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این رنگ زیبا این است که سایه ای را انتخاب کنید که بهترین رنگ پوست شما را تکمیل کند.

انتخاب بهترین رژ لب قرمز برای لب های رنگدانه. افزودن زرق و برق به ظاهر شما بسیار آسان تر می شود. شما فقط باید روی برخی از سایه های قرمز پررنگ و زیبا حرکت کنید تا فوراً ضریب زرق و برق خود را افزایش دهید! با وجود اینکه تیره به نظر می رسد، اگر پوست تیره ای دارید، می توانید آن را در طول روز بپوشید. فقط از رنگ های قرمز با ته رنگ بنفش دوری کنید و به دنبال رنگ های تیره تر باشید.

رژ لب شراب بورگوندی یا عمیق

رژ لب شراب بورگوندی یا عمیق

بهترین بخش در مورد داشتن پوست تیره این است که می توانید رنگ های عمیق و جسورانه را با اطمینان کامل انجام دهید. شراب و بورگوندی همیشه مورد علاقه خانم هایی با پوست تیره بوده است! رنگی تکان‌دهنده، با رنگ سخت‌تر و سخت‌تر خود، خواستار نمایش نگرش است. هزاران رنگ شرابی و شرابی برای انتخاب وجود دارد. فقط از ته رنگ پوست خود مطمئن شوید و رژ لبی را انتخاب کنید که به اندازه شما جسورانه برجسته باشد!

رنگ رگ های خود را در قسمت زیرین مچ دست خود بررسی کنید. اگر رگ ها آبی هستند، ته رنگ پوست روشن دارید و اگر مایل به سبز به نظر می رسند، ته رنگ پوست گرم است. در مورد اولی، می‌توانید سایه‌هایی با رنگ قرمز بیشتر برای آن جلوه سرخ‌شده انتخاب کنید. و برای موارد بعدی، رنگدانه‌های پررنگ‌تری وجود دارد تا از ترکیب آن با رنگ پوست جلوگیری کند. رنگ‌های شرابی و شرابی عمیق در پنهان کردن رنگ‌های تیره لب‌ها که معمولاً با پوست تیره همراه هستند، کار بسیار خوبی می‌کنند. بنابراین، فقط سایه مناسب را برای نتیجه خیره کننده بپوشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA