5 تا بهترین رنگ رژ لب برای زنان با پوست روشن

رنگ قرمز غنی انتخابی برای پوست های روشن

می گویند: به یک زن رژ لب مناسب بدهید، او می تواند دنیا را تسخیر کند. انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای زنان با پوست روشن همیشه دغدغه زنان خواهد بود. سایه های رژ لب برای پوست روشن ممکن است برای افرادبا پوست تیره مناسب نباشد و بالعکس. اگرچه زمان زیادی را صرف انتخاب سایه مناسب برای پوست خود می کنیم، اما اغلب در نهایت رنگ نادرستی را خریداری می کنیم. و می دانید که چقدر آزار دهنده است. زمان و پول ما با آن خرید از بین می رود.

چند نکته :

  1. لب‌هایتان را مرطوب کنید: قبل از زدن رژ لب، لب‌هایتان را با یک بالم لب یا کره مرطوب کنید. از ته نشین شدن رنگ در ترک‌های ریز که ظاهری ناهموار می‌دهد، جلوگیری کنید.


2. سایه ها را با ته رنگ خود هماهنگ کنید: اگرلب های شما ته رنگ گرمی دارد، سایه هایی با پایه نارنجی یا زرد مانند هلویی یا مرجانی انتخاب کنید. برای ته رنگ های سرد، سایه هایی با پایه آبی یا صورتی مانند قرمز تمشکی یا فوشیا را انتخاب کنید.


3.آرایش چشم:
اگر رنگ لب‌های پر جنب و جوش انتخاب می‌کنید، آرایش چشم‌تان را ساده نگه دارید و بالعکس، تا بیش از حد دراماتیک به نظر نرسید.


4.پودر سفت کننده: برای جلوگیری از لکه شدن، رژ لب اضافی را روی دستمال کاغذی پاک کنید و برای ماندگاری طولانی از یک پودر شفاف کننده استفاده کنید.

رنگ قرمز غنی

رنگ قرمز غنی انتخابی برای پوست های روشن

قرمز رنگ بسیار محبوبی است و در پوست های روشن بسیار زیبا به نظر می رسد. به زنان پوست روشن با رنگ های صورتی یا گلگون ظاهری جسورانه و جذاب می بخشد. شما باید بافت را آزمایش کنید. برای داشتن ظاهری کامل، خط لب ها را با خط لب قرمز مشخص کنید.

قرمز با ته رنگ بنفش برای پوست های روشن

قرمز با ته رنگ بنفش برای پوست های روشن

این یکی از سایه های رژ لب مورد علاقه من برای پوست روشن است. این یک نسخه صورتی تر است و برای بیرون رفتن شبانه مناسب است. اگر می خواهید کمی کمتر از قرمز پررنگ داشته باشید، این رنگ برای شما مناسب است.

این یک رنگ زنانه است و نیاز به تزیین زیادی ندارد. بهترین بخش این است که می توان آن را در طول روز پوشید. برای حفظ لطافت رنگ رژلب خود بر روی یک رژ لب 24 ساعته.خط لب های تحسین برانگیز باعث می شود که رژلب ها خونریزی نداشته باشند. من همیشه دوست دارم براق کننده لب برهنه بزنم تا ظاهری درخشان برای یک شب بزنم.

رژ لب نارنجی

رژ لب نارنجی برای پوست های روشن

رژ لب نارنجی یک رنگ بازیگوش است و بیشتر به دختران جوان با پوست روشن می آید. هر چند وقت یکبار، خوب است که ماجراجو باشید و فراتر از رنگ های معمولی نگاه کنید.

برای داشتن ظاهری تمیز، آن را با چشم های برهنه جفت کنید. اگر می‌خواهید سطح آن را افزایش دهید، می‌توانید آرایش چشم گوت را اضافه کنید .اگرچه باید به شما هشدار دهم، اگر با لباس مناسب پوشیده نشود ممکن است فاجعه بار باشد. بنابراین در مورد رژ لب نارنجی کمتر قطعا بیشتر است. آدا هسیه ، یک میکاپ آرتیست بسیار با تجربه می گوید: «یک جایگزین خوب رنگ قرمز نارنجی است که روی پوست روشن واقعاً زیبا به نظر می رسد.»

رژ لب هلویی برای پوست روشن

رژ لب هلویی برای پوست روشن

این یک رنگ عالی برای استفاده روزمره است. می‌توانید آن را در دفتر بپوشید و برای یک مهمانی، کمی برق لب بزنید. برای تابستان‌ها عالی است.

این ظاهر را با چشم های برهنه ترکیب کنید تا ظاهری پاییزی تازه داشته باشید. از طرفی پررنگ‌تر نیست، اما همچنان می‌تواند لب‌های شما را زیبا جلوه دهد.

رژ لب صورتی مرجانی

رژ لب صورتی مرجانی برای پوست روشن

رژ لب صورتی مرجانی برای پوست روشن و همچنین برای ظاهر روزمره خوب است. رنگ خیلی پررنگ نیست. چشمان شما را برجسته می کند همچنین ظاهری طبیعی به شما می دهد .

این سایه‌ها برای خانم‌ها ، به‌ویژه کسانی که پوست روشن دارند، شناخته شده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA