ترند رنگ ناخن زمستانی 2023-2024 که باید امتحان کنید

سبز زمردی تیره

با نزدیک شدن به فصل زمستان، وقت آن است که به رنگ های زمستانی و بهترین لاک های ناخن برای هوای سرد فکر کنید! دنیای زیبایی پر از انتظار برای آخرین ترندهای رنگ ناخن است. من بیش از 10 سال است که می نویسم و ​​با هنر ناخن کار می کنم .

بنابراین برای زمستان امسال بینش هایی از متخصصان جمع آوری کردم و برترین رنگ های ناخن زمستانی را تجزیه و تحلیل کردم تا راهنمای کاملی در مورد بهترین رنگ ها برای زمستان 2023 به شما ارائه دهم- 2024.

سبز زمردی تیره

سبز زمردی تیره

این سایه غنی و فریبنده سبز تیره به طور طبیعی گرما و آرامش را تداعی می کند. چه رنگی براق یا مات را انتخاب کنید، سبز زمردی تیره ظاهری زیبا به ظاهر زمستانی شما می بخشد . در این زمستان، همه چیز در مورد انتقال افسون یک جنگل زمستانی از طریق ناخن های خود است.

ناخن مشکی جذاب برای زمستان

ناخن مشکی جذاب

لاک مشکی در زمستان امسال بازگشتی قوی دارد. این یک انتخاب همه کاره است که در هر طول، شکل و رنگ پوست ناخن عالی به نظر می رسد. چه رنگ براق و چه مات را ترجیح دهید، ناخن‌های مشکی گزینه‌ای بی‌خطر هستند که ظرافت و لبه‌های خود را به نمایش می‌گذارند. این رنگ کلاسیک برای کسانی که می خواهند با ناخن های خود ظاهری جسورانه داشته باشند بسیار مناسب است.

ناخن کروم های متالیک

کروم های متالیک

ناخن های مولتی کروم به عنوان ترند متالیک در فصل زمستان انتخاب می شوند. و ناخن‌های کروم متالیک برای زمستان 2023-2024 ترندی است که باید امتحان کنید. این روکش‌های درخشان، اغلب نقره‌ای یا طلایی، ظاهری خیره‌کننده ایجاد می‌کنند که برای مهمانی‌ها و جشن‌های تعطیلات عالی است . اما خیلی به ناخن‌های نقره‌ای و طلایی کروم وابسته نشوید، می‌توانید بسیاری از رنگ‌های کرومی و رنگ‌های پایه مختلف را امتحان کنید.

رنگ ناخن قهوه ای شکلاتی

قهوه ای شکلاتی

ناخن قهوه ای شکلاتی انتخابی دنج و گرم برای فصل زمستان است. این رنگ های خاکی جوهره راحتی و سادگی را به تصویر می کشد. رنگ‌های غنی و عمیق قهوه‌ای شکلاتی به ناخن‌های شما ظرافت می‌بخشد و آن‌ها را برای مناسبت‌های رسمی و رسمی مناسب می‌کند.

ناخن قرمز شرابی کلاسیک مخصوص زمستان

قرمز شرابی کلاسیک

هیچ زمستانی بدون لاک قرمز کلاسیک کامل نمی شود ، و این فصل همه چیز در مورد رنگ های قرمز فوق العاده براق و عمیق است. قرمزهای تیره با ته رنگ بنفش بر روی تمام رنگ های پوست می درخشد و لبه ای تیز و تمیز به آن می بخشد. رنگ های ناخن قرمز تیره و الهام گرفته از شراب، انتخاب های کلاسیک برای ناخن های زمستانی هستند . زیرا این رنگ های عمیق و غنی، ماهیت فصل را به خوبی به تصویر می کشد.

رنگ ناخن طلایی پرزرق و برق

طلایی پرزرق و برق

رنگ‌های طلایی ناخن نیز برای زمستان 2023-2024 انتخاب عالی هستند. چه رنگ طلایی درخشان را انتخاب کنید یا یک روکش مات مجلل، ناخن های طلایی حس زیبایی را به ظاهر زمستانی شما می بخشند. این سایه ها برای مجالس تعطیلات و جشن ها مناسب هستند و ناخن های شما را مانند فلزات گرانبها می درخشند.

با لاک ناخن طلایی، روند طراحی ناخن های زمستانی درخشان را در آغوش بگیرید. حتی بهتر است لاکی را امتحان کنید که دارای رنگدانه های ریز آسیاب شده و منعکس کننده نور است که حتی در ابری ترین روزهای زمستانی به مانیکور شما حس لوکسی می بخشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA