بهترین رنگ برای موهای سفید در سال 2024

لولایت ملایم

رنگ کردن موی سفید یکی از دغدغه های بانوان در حال حاضر است . رنگ کردن موهای سفید نیاز به مهارت ویژه‌تری دارد. البته به غیر از تبهر آرایشگر نوع رنگ انتخابی و برند رنگ به شدت می‌تواند تعیین کننده باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین رنگ مو برای موهای سفید را معرفی کنیم.

هایلایت بلوند برای موهای سفید

هایلایت بلوند برای موهای سفید

برای انتخاب رنگ هایلات بلوند به عنوان بهترین رنگ مو برای موهای سفید سه دلیل عمده داریم: اول اینکه تفاوت بین بلوند و سایه نقره‌ای خیلی جزئی ست، بنابراین موهای سفید که از ریشه رشد می‌کنند نمای بدی پیدا نخواهند کرد. از طرف دیگر در روش رنگ موی هایلات آرایشگر براحتی می‌تواند تکه‌های موهای سفید را به یکباره هدف قرار دهد. درنهایت، هایلایت بلوند می‌تواند ترکیب مناسبی با موهای سفید باشد .

رنگ موی لولایت ملایم برای موی سفید

لولایت ملایم

اگر خیلی تمایل ندارید که کل موهایتان را رنگ کنید تکنیک لولایت می‌تواند بهترین رنگ برای موهای سفید تان باشد. لولایت به معنای تیره کردن بخش هایی از مو می باشد، که برای افرادی که موهای سفیدی دارند مناسب است . این روش از سوی دیگر به علت ایجاد تضاد رنگی می توان سبب حجیم‌تر شدن موها شود.

رنگ موی نقره ای انتخاب موهای سفید

رنگ موی نقره ای

رنگ نقره‌ای یک ایده هوشمندانه برای پوشاندن موهای سفید است ؛ این رنگ ترند شده و از سوی دیگر موهای سفید بخوبی بااین رنگ مو محو می‌شوند.

سفید یخی برای موی سفید

رنگ موی سفید یخی

موهای سفید می‌توانند کاملاً سفید و یا تناژهای ملایم‌تری داشته باشند. رنگ موی سفید یخی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که موهای کاملاً سفیدی دارند. برای رسیدن به چنین تناژ رنگی باید طی چند جلسه تکرار شود.

قهوه ای گرم جذاب

قهوه ای گرم جذاب

جالب است بدانید که بیش از 75 درصد افراد به طور طبیعی دارای موهای قهوه‌ای تیره هستند! این به این معناست که موهای سفید کانترست بالایی را در کنار موهای تیره ایجاد خواهند کرد. بنابراین انتخاب رنگ قهوه‌ای آن هم از نوع گرم همخوانی بیشتری با رنگ موی طبیعی افراد دارد. همچنین رنگ‌های گرم برای افراد مسن‌تر باعث می‌شود شادابتر به نظر برسند این درحالیست که رنگ های سرد آنها را خسته‌تر نشان می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA