,

بهترین رنگ موی قرمز متناسب با هر نوع پوست 2024

مارون عمیق جذاب

انتخاب رنگ قرمز برای موها قطعا تاثیری ماندگار می گذارد و سایه های زیادی برای انتخاب وجود دارد! تغییر رنگ موهایتان یک تصمیم بزرگ است و انتخاب رنگ قرمز مطمئناً بیانیه ای جسورانه خواهد بود.

رنگ موی قرمز یاقوتی

قرمز یاقوتی

قرمز یاقوتی یک رنگ دراماتیک بسیار تند است و با چشم های آبی یا سبز روشن و رنگ پوست کم رنگ تر می شود.

رنگ موی قرمز ماهاگونی

رنگ موی قرمز ماهاگونی

رنگ موی قرمز ماهاگونی یک سایه قهوه ای مایل به قرمز تیره برای کسانی که چشمان قهوه ای، آبی یا سبز دارند و چهره ای روشن یا متوسط ​​دارند، انتخابی عالی است.

مارون عمیق جذاب

مارون عمیق جذاب

عَنّابی مارون رنگ قهوه‌ای مایل به سرخ است که نام خود را از واژهٔ فرانسوی Marron یا شاه‌بلوط گرفته‌است. اگر پوست تیره ای دارید، می توانید از سایه های تیره مانند مارون، قرمز تیره یا سبز تیره استفاده کنید.

رنگ مس دارچین

رنگ مس دارچین

مس دارچینی یکی از رنگ‌های دائمی، پوشش‌دهنده سفید .رنگ موی دارچینی یکی از رنگ های با نشاط و سرحال است. این رنگ با سایه‌های قهوه‌ای و کمی هم مایل به قرمز و مسی می‌باشد و همانگونه که از نامش پیداست، رنگی شبیه به دارچین دارد و یک رنگ گرم است که بیشتر مناسب برای پوست های سرد و روشن می باشد

رنگ خاکستر سرخابی

رنگ موی خاکستر سرخابی

موی خاکستری سرخابی برای پوست سبزه بسیار مناسب و جذاب است. این رنگ جلوه خاصی به چهره خانم ها می دهد از این رو نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

رنگ نارنجی قرمز

رنگ موی نارنجی قرمز

رنارنجی-قرمز احتمالاً مطلوب ترین و بی دردسرترین سایه موی قرمز است که تا به حال دیده ایم. اگرچه بسیار نادر است، اما دخترانی با پوست رنگ پریده می توانند با ترکیب رنگ موی قرمز خالص با نارنجی روشن ظاهری کاملاً معتبر داشته باشند.

ما در سالن زیبایی مریم خدایی به دنبال بهترین ها برای شما عزیزان هستیم . با متخصصان ما در زمینه رنگ مشورت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA