,

ترند برتر رنگ مو در زمستان 2024

هایلایت های بلوند گرم

با نزدیک شدن به شب ها و ماه های خنک تر، مطمئناً رنگ موهای زمستانی را در ذهن خود داریم. با معرفی ترند برتر رنگ مو در سال 2024 ، ما منتظریم که موهای صورتی و بلوندهای آفتابی در این فصل داشته باشیم . انتخاب شما از رنگ‌ها یک تغییر جسورانه در زمستان خواهد داشت .

هایلایت های بلوند گرم

هایلایت های بلوند گرم

هایلایت‌های بلوند با ترکیب زیبا، موها را به‌طور طبیعی آفتاب‌بوسیده به‌نظر می‌آورد، با گرمای سبزه‌ای که ما از رنگ‌های پاییزی دوست داریم. برای داشتن موهای بالیاژ مناسب زمستانی هایلایت های گرم گزینه مناسبی است .

موی ادویه کدو تنبل

موی ادویه کدو تنبل

ادویه کدو حلوایی یکی از رنگ های محبوب زمستانی است که آن را با رنگ‌های مسی ملایم روشن نگه می دارید. یا برای دستیابی به رنگ موی قهوه‌ای تند و رنگ‌های دارچینی عمیق‌تری را انتخاب کنید.

کنتراست رنگ مو

کنتراست رنگ مو

2023 سال مسدود کردن رنگ بوده است. از ظاهرهای نیمه جسورانه گرفته تا رنگ های غوطه ور، تا هایلایت های مو با کنتراست بالا با کادربندی صورت، ما به تعداد رنگ آمیزی خلاقانه علاقه داریم. فرقی نمی‌کند رنگ‌های طبیعی را انتخاب کنید یا با رنگ‌های روشن ، روشن شوید، ما در مورد رنگ موی متضاد موافق هستیم.

بالیاژ بنفش مخصوص زمستان

بالیاژ بنفش مخصوص زمستان

بهترین رنگ مو برای رنگ های تیره زمستانی، ما با این ظاهر بنفش بالیاژ خیره کننده روبرو هستیم. این رنگ موی پاییزی برای مشتریانی که به سادگی نمی توانند رنگ موهای دیوانه را کنار بگذارند، ایده آل است، این رنگ زمستانی در این فصل مد روز است. همچنین برای کسانی که موهای روشن‌تری دارند، گزینه‌ای عالی است زیرا می‌توانید با یک بالیاژ بنفش اسطوخودوس ملایم‌تر، جذاب تر شوید .

موی کاراملی

رنگ موی کاراملی

موهای کاراملی قدیمی، ولی جذاب هنوز هم قرار است در زمستان امسال همه جا باشد. رنگ های غنی و گرم همه رنگ های پوست را صاف می کند، بنابراین همه می توانند از آن رنگ های تافی شیرین و خوشمزه لذت ببرند.

رنگ بلوند سفید

رنگ موی بلوند سفید

موهای بلوند نهایی برای زمستان. موهای سفید بلوند که خاکستری را به سطح جدیدی می‌رسانند، برفی‌ترین حال و هوای سرزمین عجایب زمستانی را به ما می‌دهند. آن را خنک و یخ نگه دارید یا رنگی متضاد به آن اضافه کنید تا ظاهر را به سمت افراط برسانید، ما به سادگی نمی توانیم از این خلاقیت های خنک و واضح سیر شویم.

موهای زمستانی مشکی-آبی

موهای زمستانی مشکی-آبی

نقطه مقابل این طیف، آبی-مشکی قرار است در این فصل بسیار بزرگ باشد. رنگ‌های چند بعدی براق‌ترین رنگ را به مو می‌دهند – برای انعکاس آن چراغ‌های کریسمس عالی است! درخشش آینه را با اسپری تکمیلی حرفه ای تقویت کنید.

هایلایت های کادر بندی صورت

هایلایت های کادر بندی صورت

یکی دیگر از راه‌های عالی برای استقبال از روند موهای متضاد، این مدل موی زمستانی شامل کشیدن نوارهای رنگی ضخیم در اطراف صورت است تا ویژگی‌های مشتری شما را برجسته کند. استفاده از رنگ بلوند سرد یک انتخاب عالی برای افزودن هاله ای از درخشندگی به پوست های کدر شده در زمستان است. این ظاهر همچنین کاملاً مکمل آن سبک‌های متداول الهام گرفته از دهه 90 است که در حال حاضر در همه جا وجود دارند –

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA