خط چشم گرافیکی ترند 2024

خط چشم گرافیکی سفید

خط چشم‌ گرافیکی، نماینده نسل نوینی از روند حرکتی دنیای میکاپ و آرایش محسوب می‌شوند که این سبک از خط چشم را می‌توان دریچه‌ای به افق‌های روشن صنعت مد و زیبایی دانست.

در سال‌های اخیر با رشد غافلگیر کننده صنعت زیبایی و افزایش گستره تفکرات نوین دنیای مد بین مردم عادی، شاهد تولد ترندهای جذابی در زمینه میکاپ بوده‌ایم. خط چشم‌های گرافیکی، یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین ترندهای آرایشی اخیر هستند که برای چهارمین سال متوالی در 2024 نیز ما را همراهی خواهند کرد. از جذاب‌ترین انواع خط چشم 2024، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

خط چشم های نئونی

خط چشم های نئونی

خط چشم‌های نئونی، انتخابی نئوکلاسیک و جذاب برای خاص پسندان است. برای اجرای خط چشم جذاب نئونی، می‌توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید:

خط چشم‌های نئونی برخلاف انواع دیگر خط چشم، لزوما باید روی پایه یکدست اجرا شوند. چرا که پیگمنت‌های نئونی، روی پایه خنثی کانسیلر، ظاهر جذاب‌تری به نمایش می‌گذارند. به همین خاطر است که زیرسازی پلک و استفاده از کانسیلر مناسب در این مدل از اهمیت خاصی برخوردار است.

خط چشم های فید شده

خط چشم های فید شده

خط چشم‌های فید شده، درواقع ترکیبی از الگوهای گرافیکی خط چشم و تکنیک سایه کریس کات هستند. برای اجرای این مدل خط چشم، شما نیازی به خط چشم‌های آکوا و مایع ندارید. در مقابل، بهتر است پالت سایه پاستلی و شاین خود را دم دست بگذارید .

اسکای لاین

خط چشم مدل اسکای لاین

اسکای لاین، به معنی خط آسمانی است. این سبک خط چشم همانطور که از اسمش پیداست، با الهام از زیبایی آسمان طراحی می‌شود و پایه آن را نیز رنگ‌های آبی تشکیل می‌دهند. از آبی پاستلی و فیروزه‌ای تا نیلی و سورمه‌ای، شما می‌توانید انواع پالت‌های رنگ آبی را انتخاب نمایید. همچنین، استفاده از اکسسوری و نگین در کنار این خط چشم، استایل منحصر به فردی برایتان خلق می‌نماید.

خط چشم با سفید

خط چشم گرافیکی با سفید

خط چشم گرافیکی با سفید، به تنهایی و حتی با الگوهای ساده و خطی، سبکی خارق العاده و چشمگیر است. اگر دوست دارید با کمترین مقدار میکاپ، استایل منحصر به فرد و جذابی داشته باشید، خط چشم سفید را حتما امتحان کنید. البته که الگوهای گرافیکی و تلفیقی خط چشم سفید با دیگر رنگ‌ها، جذابیت بیشتری فراهم می‌کند. با این حال، در تمام این عرصه‌ها استفاده از خط چشم سفید قلق‌هایی دارد که یادگیری آنها خالی از لطف نیست.

ترند خط چشم با اکسسوری

ترند خط چشم با اکسسوری

ترکیب الگوهای جذاب خط چشم گرافیکی با ترند نگین و اکسسوری، نتایج فوق العاده دیدنی به دنبال خواهند داشت. اگر از طرفداران میکاپ فانتزی و پینترستی هستید، این سبک خط چشم را به هیچ عنوان از دست ندهید. در اجرای این مدل خط چشم، هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید با توجه به سبک شینیون و استایل لباس‌هایتان، از انواع نگین صورت، مروارید و دیگر اکسسوری‌های مرتبط استفاده نمایید.

خط چشم گرافیکی منفصل

خط چشم گرافیکی مدل منفصل

در طراحی خط چشم منفصل، دایره خلاقیت شما به شکل عجیبی افزایش می‌یابد. چرا که در این سبک، شما ملزم به اجرای الگوهای به هم پیوسته و خطی نیستید. بلکه می‌توانید از الگوهای نقطه‌ای، هلالی،صاف و حتی خطوط نصفه کمک بگیرید. سبکی نوین و جذاب از خط چشم‌های گرافیکی که در کمترین زمان ممکن قابل طراحی و اجرا است.

خط چشم با طرح های هندسی

خط چشم با طرح های هندسی

خطوط هلالی و یکدست، بنای اصلی و از پیش تعیین شده اجرای خط چشم‌های کلاسیک و گرافیکی است. این در حالی است که دنیای مد با پیشنهاد الگوهای هندسی توانست تمام این کلیشه‌ها را از بین ببرد. در این سبک از خط چشم، شما می‌توانید از الگوهای هندسی مربع، ذوزنقه، نیم دایره، مثلث و … برای اجرای خط چشم‌هایتان کمک بگیرید. حتی می‌توانید از تلفیق کادرهای خالی و توپر نیز بهره بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA