آخرین ترندهای مژه در سال 2023

ست فرشته (مرطوب )

اگر به دنبال حفظ آخرین ترندهای مژه هستید، باما همراه باشید . ما به گزارش‌های سالن‌های خود نگاه کرده‌ایم و با کارشناسان بحث کرده‌ایم تا پیش‌بینی روند خود را برای سال 2023 به شما ارائه دهیم.

اگر به دنبال تغییر استایل خودهستید و یا در زمینه اکستنشن مژه کاملاً تازه کار هستید، پیش‌بینی می‌کنیم که این مدل‌ها شیک‌ترین خواهند بود!

مژه های کلاسیک و هیبریدی

مژه های کلاسیک و هیبریدی

مژه های کرکی فوق العاده بزرگ مانند گذشته محبوب نیستند. بسیاری از مشتریان به مجموعه های کلاسیک و ترکیبی طبیعی تر روی می آورند تا چشمان طبیعی خود را جذاب تر کنند .

تا کنون در سال 2023، مجموعه های ترکیبی و ست های کلاسیک در مجموع بیش از 40٪ از کل خدمات انجام شده در سالن های ما را تشکیل می دهند!

تکنیک ست فرشته (مرطوب )

ست فرشته (مرطوب )

یک سبک جدید و در حال ظهور، تکنیک ست فرشته شامل کاربرد کلاسیک با افزایش حجم بسیار کم است. این ست به شما خط مژه ای تیره می دهد بدون اینکه وزنی به مژه های طبیعی شما اضافه کند. این مجموعه ظاهری فوق العاده بافت می دهد. این مجموعه بسیار متنوع است و تقریباً با هر مشتری کار می کند. همه سالن‌های مژه این خدمات را ارائه نمی‌دهند، بنابراین اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، قبل از رزرو قرار ملاقات، حتماً تحقیق کنید!

برای یک سرویس نسبتا جدید، ست های فرشته قطعا در سالن های ما در حال افزایش هستند. آنها در مجموع بیش از 15٪ از کل خدمات در سالن های ما را برای سال 2023 تشکیل دادند!

مژه به سبک انیمه

سبک انیمه

سبک انیمه ترکیبی از مژه های پایه کوتاه تر با میخ های بلندتر است. مشتریان بیشتر و بیشتری در مورد این سبک و دلایل خوبی جویا می شوند. این باعث می شود که چشمان شما یک انیمه به نظر برسد.این سبک به شدت محبوب شده است .

باز هم، این سبک در همه سالن‌ها موجود نیست، بنابراین قبل از رزرو این قرار، حتماً در مورد هنرمندان مژه خود تحقیق کنید. در سالن ما، می توانید این مجموعه رزرو کنید!

ترند سبک Wispy

سبک Wispy

مژه های Wispy زمانی هستند که طول اکستنشن مژه ها در سراسر چشم متناوب باشد. مژه‌های یکنواخت زمانی هستند که مژه‌ساز طول‌های متناوب را تغییر نمی‌دهد و در تمام قسمت‌های چشم طول یکسانی را حفظ می‌کند. مژه های یکنواخت هنوز زیبا هستند. با این حال، به نظر می رسد بسیاری از مشتریان شروع به ترجیح ظاهر بافت دارتر و طبیعی تر با سبک wispy کرده اند.

اینجا در سالن زیبایی مریم خدایی ما همیشه در صدر آخرین ترندهای مژه قرار داریم. ما همه این خدمات و موارد دیگر را ارائه می دهیم! اکنون رزرو کنید تا تفاوت را احساس کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA