,

ترند موی پاییزی 2023 که باید امتحان کنید

هدبند مشکی روی موهای پاییزی

برای بررسی ترندهای موی پاییزی شروع فصل پاییز فرصت مناسبی است . این مدل موها که قرار است ببینیم به راحتی در خانه بازسازی می شوند. به حداقل ابزار نیاز دارند و برای همه چیز از شب ملاقات تا نوشیدنی با دختران عالی هستند. در اینجا برترین موارد مورد علاقه ما هستند.

موی پاییزی با هدبند مشکی

 ترند موی پاییزی با هدبند مشکی

ترند موی پاییزی با هدبند که شما انتخاب کردید فقط به یک لوازم جانبی نیاز دارید و کارتان تمام است. شما می توانید آن را با موهای صاف یا مجعد امتحان کنید . این استایل با یک کت چرم جذاب تر میشود .

ترند پاییزی موی باب کوتاه

ترند پاییزی موی باب کوتاه

دختران با این ترند موهای کوتاه که برای پاییز عالی است دیوانه می شوند. اگر ژاکت مورد علاقه خود را می پوشید، موهای کوتاه شما فقط روی شانه ها قرار می گیرد و حتی می توانید در حالی که به نظر می رسد یکدست به نظر می رسند، آن ها را در یک گیره ببندید.

رنگ شکلاتی و سایه های روشن

ترند موی پاییزی با رنگی غنی و شکلاتی

ترند بعدی نوعی رنگ پاییزی بسیار غنی و شکلاتی که رگه‌هایی از سایه‌های روشن‌تر را در سرتاسر آن دارد، که بسیار پرطرفدار است . که باعث می‌شود کل موهایتان پر حجم و درخشنده به نظر برسد، بدون اینکه نیازی به استفاده از محصولات اضافی داشته باشید.

موی فوق العاده براق

ترند موی پاییزی فوق العاده براق

ترند موی فوق العاده براق با افزودن درخشش ابریشمی به موهای پاییزی شما را زیباتر می کند. برای این مدل مو به یک براق کننده مو نیاز دارید که موهای خود را براق کنید . جذابیت شما با این مدل چندین برابر میشود .

موی پر حجم جذاب

ترند موی پاییزی پر حجم

جدیدترین ترند موی پاییزی پر حجم بودن موها با قسمت کناری است. برای داشتن این مدل پر حجم پاییزی وقتی موی شما هنوز مرطوب هستند از موس موی حجم دهنده استفاده کنید. به ریشه ها نزنید و موها را به سمت بالا و دور از سر خود نگهدارید و با یک برس گرد خشک کنید. اگر بعد از خشک شدن موهایتان حجم بیشتری می خواهید، می توانید به آرامی با استفاده از یک شانه نازک و یک اسپری مو با نگهدارنده انعطاف پذیر، اینکار را انجام دهید .

ترند موی پاییزی آمبره ، سامبره

ترند موی پاییزی آمبره ، سامبره

ترند موی پاییزی سامبره امبره اساساً برداشت ظریف تری از موهای امبره است. رنگ بی‌نقص با هم ترکیب می‌شود و قطعات روشن‌تر صورت را در اطراف قاب می‌کنند در حالی که ریشه تیره‌تری در تاج سر شکل می‌گیرد.

در سالن زیبایی مریم خدایی ما به دنبال زیباتر گذراندن فصل ها برای شما عزیزان هستیم .لحظات پاییز را پر از حس ناب با ما همراه باشید ..
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA