,

بالیاژ های پاییزی خیره کننده 2023

هایلایت دارچینی روی موهای سبزه

با وارد شدن به فصل رنگارنگ پاییز ، خانم ها به دنبال تغییرات در رنگ مو و ناخن و میکاپ خود هستند .هیچ چیزی جذاب تر از یک رنگ زیبا برای موها این تغییرات را نشان نمیدهد .در اینجا ما با نظر متخصص رنگ شناسی مشهور اسرار بالیاژ های خیره کننده در فصل پاییز 2023 را بازگو میکنیم .

هایلایت دارچینی روی موهای سبزه

هایلایت دارچینی روی موهای سبزه

هایلایت دارچینی روی موهای سبزه عالی به نظر می رسد. ته رنگ نارنجی تر و گرم تر و سایه قرمز ، درخشش و گرمای رنگ سبزه را افزایش می‌دهد.

آمبره خاموش روی موهای قهوه ای تیره

آمبره خاموش روی موهای قهوه ای تیره

روی موهای قهوه ای تیره خود ،سبک آمبره قهوه ای خاموش را انتخاب کنید. بالیاژ قهوه ای در حال تبدیل شدن به یک ترند است که حال و هوای پاییزی عالی را به شما می دهد . موهای بلوند تابستانی با شروع فصل پاییز به رنگ قهوه‌ای تغییر میکند .

اگرمیخواهید رنگ موهای خود را با فصول تغییر دهید، از آرایشگر خود بخواهیداز براق های نیمه دائمی استفاده کند که به تدریج محو می شوند. براقیت اضافه یک امتیاز است زیرا درخشندگی موهای شما را افزایش میدهد و احساس شگفت انگیز را تجربه میکنید .

رنگ نرم مسی – زردایی با برجسته های قاب چهره

رنگ نرم مسی - زردایی با برجسته های قاب چهره

هایلایت قاب بندی چهره را به موهای نرم مسی خود اضافه کنید .این کار به موهای شما عمق بیشتری می‌بخشد و برجسته میکند . ما می توانیم رنگ های قرمز بالیاژ مخصوص هر فرد ایجاد کنیم . این تضمین میکند که این رنگ های گرم و تند با هر رنگ پوست مطابقت دارند .

هایلایت ملایم با سایه های مسی

 هایلایت ملایم با سایه های مسی

برای داشتن یک مدل موی عالی با الهام از پاییز ، هایلایت های ملایم را با نور کم رنگ قهوه ای در نظر بگیرید . سایه مسی خیره کننده و در عین حال ملایم راهی عالی برای فصل جدید است . اگرموهای شما سبزه طبیعی هست ، برای ابعاد بیشتر به هایلایت های بالیاژ اضافه کنید .

بالیاژ کاراملی روشن

بالیاژ کاراملی روشن

بالیاژ کاراملی مایل به قهوه ای روشن برای موهایی با طول متوسط یک انتخاب عالی است . رنگ قهوه ای رنگ موی پاییزی است . افکت بالیاژ به شما ریشه تیره تری می دهد و تا انتهای موهایتان را با آمبره بلندتر میکند .

بالیاژ قهوه ای با تکه بلوند و انتهای روشن تر

بالیاژ قهوه ای با تکه بلوند و انتهای روشن تر

مدل مو با رنگ قهوه ای با هایلایت بلوند و انتهای روشن یک ترکیب پاییزی خاص است . این مدل بالیاژ به موهایتان بعد می‌بخشد و لایه های رنگی را به نمایش میگذارد .این استایل خاص به گونه ای طراحی شده است که دارای یک پانل پررنگ در قسمت حاشیه مو است و به انتهای موها زیبایی می بخشد .

یک قسمت به رنگ بلوند روشن تر است و قسمت دیگر بلوند بسیار زرد است . این تضاد طول های مختلف مو را نشان می دهد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA