,

داغ ترین ایده های رنگ مو در سال 2024

نگ موی صورتی و سبز

با آرایشگر خود در مورد آنچه که فکر می کند برای شما نیز عالی به نظر می رسد، مشورت کنید.این عکس های الهام بخش از داغ ترین ایده های رنگ مو برای سال 2024 را ببینید!

رنگ کردن موهایتان دنیای جدیدی از برنز، مس، قرمز، شکلات، بنفش و موارد دیگر را باز می کند! با وجود رنگ های متنوع نرم، ظریف و طبیعی – یا جسور، پر جنب و جوش، و یا سایه رنگین کمانی را انتخاب کنید .

موهای نارنجی مایل به قرمز با چتری های سفید

موهای نارنجی مایل به قرمز با چتری های سفید

موهای نارنجی مایل به قرمز با چتری های بلوند سفید برای زمانی که میخواهید یک انتخاب جسورانه داشته باشید،بهترین است .من این رنگ را برای ایجاد یک سبک چشم نواز و پرجنب و جوش توصیه می کنم .

رنگ موی صورتی و سبز با ریشه های تیره

نگ موی صورتی و سبز

اگر مایل به تغییرات چشمگیر هستید،قبل از ملاقات با آرایشگر خود برنامه ریزی کنید .این به آرایشگر شما زمان می دهد تا آماده شود . تغییرات بزرگ اغلب نیاز به برنامه ریزی های گسترده دارد . حال و هوای پری دریایی در حال حاضر پرطرفدار است . با رنگ صورتی تاریک و سبزه‌ای آکوامارین .چه ترکیب جذابی .

رنگ های سبز زمردی و روشن تر

رنگ های سبز زمردی و روشن تر

نتیجه نهایی ترکیبی از رنگ های زمردی و سبز روشن است . راه مورد علاقه من برای ایجاد عمق در رنگ های سبز یا زمردی تیره در سراسر مو ها و حتی ریشه . اضافه کردن هایلایت به مو و استفاده از رنگ سبز روشن تر ، عمق رنگ را نشان می دهد و آن را برجسته می کند . هر ۸ هفته یکبار رنگ را شارژ کنید .

رنگ های بالیاژ غروب یک ایده هیجان انگیز

رنگ های بالیاژ غروب

اگر رنگ موی گرم مانند غروب می خواهید ، رنگ های بالیاژ غروب یک روش جذاب است . در این بالیاژ برای داشتن ظاهری روشن از رنگ های گرم ، سفید و خنثی استفاده می شود .رنگ های بلوند طلایی در بالیاژ غروب به موهای شما عمق می دهد . اگر پوست زیتونی یا خرمایی دارید ،بالیاژ می تواند پوست شما را درخشان کند . اگر پوست روشنی دارید ، از آرایشگر خود بخواهید که بلوند را به سطح ۷ یا بالاتر برساند تا نتایج بهتری به دست آید .

ایده بالیاژ خاکستری فولادی برای سال 2024

بالیاژ خاکستری فولادی

اگر هوس یک رنگ موی مدرن دارید ، یک بالیاژ خاکستری استیل را در نظر بگیرید . رنگ های خاکستری سردی دارد که به موهای شما عمق می دهد . بالیاژ خاکستری برای همه رنگ پوست مناسب است . برای داشتن ظاهری طبیعی تر ،باید از رنگ شناس خود بخواهید که این بالیاژ را با موهای شما ترکیب کند .

ایده جذاب رنگ موی شربت نئون

رنگ موی شربت نئون

موی نئون شربت یک ترند رنگ موی پر جنب و جوش و چشم نواز است که سایه های نئون و‌پاستیلی شبیه رنگ های بستنی را ترکیب می کند . این رنگ موی بازیگوش ، صورتی های فلورسنت ، نارنجی و سرخابی را با هم ترکیب می کند .اگر می خواهید منحصر به فرد باشید ، این روند پر جنب و جوش برای شما عالی است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA