ترندهای برتر آرایش در سال 2024

آرایش شیک دخترانه ترند 2024

با ورود به سال جدید خانم ها به دنبال ترندهای برتر زیبایی در سال 2024 هستند. سبک آرایشی پوست طبیعی درخشان تا آرایش های دخترانه ترندهای آرایشی برای همه ی سلیقه هاهست.

پوست طبیعی و درخشان

پوست طبیعی و درخشان ترند آرایشی

ما چندین سال متوالی با تکرارهای پوستی درخشان مواجه هستیم . آرایشگر مشهور سارا ایگان ، سفیر Hi Beautiful You ، می‌گوید که زیبایی پوست براق طبیعی تا سال 2024 قوی خواهد ماند .

ایگان می‌گوید: «امسال من واقعاً شاهد تغییری از فونداسیون‌های سنگین‌تر بودم که رنگ طبیعی پوست را پنهان می‌کردند. مشتری‌ها می‌خواهند پوست خود را در آغوش بگیرند، بنابراین رنگ‌های پوست واقعاً انتخاب من برای تقریباً هر آرایشی، از طبیعی تا براق بوده است.»

ترند آرایش با لب برهنه

ترند آرایش با لب برهنه

میکاپ آرتیست حرفه ای جردن پلات معتقد است . تکمیل کننده پوست شاداب و درخشان، لب های برهنه و کمی مرطوب شده است . مراقبت از لب از طریق اسکراب‌ها و بالم‌های ملایم رنگ طبیعی لب شما را نمایان میکند .

آرایش شیک دخترانه ترند 2024

آرایش شیک دخترانه ترند 2024

کارشناسان ما تداوم انرژی فوق‌العاده زنانه را پیش‌بینی می‌کنند. چرخش 2024 همه چیز در مورد آرایش “عشق” است که بسیار شیک و دخترانه است. گونه‌های گلگون، لب‌های براق، مژه‌های عروسکی و چشم‌های خط‌دار، و ابروهای نرم را در نظر بگیرید.

ترند درخشش در میکاپ

درخشش در میکاپ

سال 2024 خود را برای درخشش روی پلک‌ها و لب‌ها آماده کنید . این یک راه عالی برای زیباتر کردن ظاهر شما برای موقعیت‌های خاص است. امیلی گری ، هنرمند مشهور آرایش، می‌گوید: «بیانسه این را با تور رنسانس خود بازگرداند، و من انتظار دارم که این روند زیبایی در سال 2024 ادامه یابد و تکامل یابد .

رژگونه هلویی رنگ سال 2024

رژگونه هلویی رنگ سال 2024

رنگ‌های رژگونه گرم و هلویی در سال 2024 برجسته خواهند شد، به طور سخاوتمندانه روی سیب‌های گونه‌ها اعمال می‌شوند و در ناحیه‌ای بزرگ‌تر ترکیب می‌شوند و رژگونه‌های اضافی به‌طور ظریفی به پلک‌ها، بینی، چانه و پیشانی اضافه می‌شوند و درخششی گرم و درخشان ایجاد می‌کنند. پلات می گوید. می‌توانید از رنگ سال پنتون، هلویی، برای این روند آرایشی شاداب 2024 تشکر کنید.

درخشش رنگ آبی در میکاپ سال 2024

درخشش رنگ آبی در میکاپ سال 2024

در کنار رنگ های هلویی و صورتی، برای شیرجه رفتن در استخری از رنگ های سرد آماده شوید! یکی از رنگ‌هایی که در کانون توجه اصلی قرار دارد آبی است و به روش‌های مبتکرانه استفاده می‌شود.

او می گوید: «این رنگ از طریق ریمل رنگی، خط چشم و سایه چشم پوشیده می شود. “من آن را دوست دارم، و فکر می کنم به ویژه برای کسانی که چشمان قهوه ای دارند عالی به نظر می رسد.”

ترند آرایش گرانج نرم

ترند ارایش گرانج نرم

اگر صحبت از دهه 90 شد، این روند زیبایی همچنان ادامه دارد و در سال 2024 حتی بزرگتر می شود.

پلاث می‌گوید: «می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در رنگ‌های هلویی شفاف، توت‌های روشن و صورتی که کمی فراتر از خط لب ترکیب شده‌اند تا جلوه‌ای تار ببینیم. خط چشم لکه‌دار و سایه چشم یکدست در رنگ‌های پررنگ – که از خط مژه تا ابرو می‌رسد – به این زیبایی‌شناسی جذاب کمک می‌کند، و همچنین سایه‌های نامتقارن با رنگ‌های آبی کم‌رنگ و آبی ملایم را به‌عنوان «ماشای قلم مو» ایجاد می‌کند.

آرایش چشم گرافیکی

آرایش چشم گرافیکی

برای ورود به روند اکشن چشمی گرافیکی که در سال 2024 در حال افزایش است، لازم نیست خود را یک هنرمند ماهر تصور کنید. ایگان می گوید که این می تواند به سادگی یک چشم گربه ای دوتایی، یک آستر طولانی یا انتخاب یک خط مایع روشن باشد. قهوه ای یا سیاه.

برخی از رنگ‌های مورد علاقه من برای بازی کردن دور چشم، آبی، سبز و نارنجی هستند – آنها واقعاً چشم‌ها را برجسته و برجسته می‌کنند. من فکر می‌کنم این یک صحنه زیبا از آرایش‌های پرطرفدار دهه 90 است که شاهد آن بودیم که در سال 2023 بسیار خشمگین شد. برای سال 2024 کمی آینده‌نگرتر به نظر می‌رسد. تقریباً شبیه فضای بیرونی.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA