معرفی معروفترین سبک های آرایشی که باید بشناسی

معرفی معروفترین سبک های آرایشی که باید بشناسی

دنیای آرایش واقعاً جذاب و پیچیده است .سبک های آرایشی بسیار متنوع هستند و هر کدام از ویژگی های خاص خود را دارند.از آنجایی که میکاپ و آرایش هنری است، خلاقیت و ذوق هنری در این حرفه بسیار مهم است. مهم است که آرایشگران قوانین و تکنیک های آرایش های مختلف را بشناسند .تا ظاهری مطلوب و هماهنگ را برای شما ایجاد کنند.ما در سالن مریم خدایی ،سعی داریم در این وبلاگ شما را با انواع میکاپ بیشتر آشنا کنیم .

آرایش کلاسیک

آرایش کلاسیک (Classic Makeup)

آرایش کلاسیک (Classic Makeup) یکی از معروف‌ترین و‌ترین سبک‌های آرایشی است که هدف آن بر ظاهر طبیعی و اصیل صورت است. این سبک آرایشی مناسب برای روزهای کاری، محیط های رسمی و فرمالیته های معمولی است که به ظاهر محترم و اصیل نیاز دارد.

در این آرایش زیرسازی و متعادل سازی چهره با فرمول های ثابت انجام میشود .اگر آرایش چشم ها در این سبک سنگین و غلیظ باشد استفاده از رژ لب باید به شکلی ملایم انجام شود و برعکس.

آرایش اروپایی

آرایش اروپایی یا لایت – European makeup

آرایش اروپایی (European Makeup) یکی دیگر از معروف‌ترین سبک‌های آرایشی است که در اروپا و سایر نقاط جهان پرطرفداری دارد. این سبک آرایش با استفاده از رنگ‌ها ی درخشان، ظاهری روشن به صورت می‌دهد.در این سبک آرایش خبری از استفاده از رنگ های پرهیاهو و پررنگ نیست این سبک به نچرال بودنش معروف است .

آرایش شرقی

آرایش شرقی( Oriental makeup)

آرایش شرقی به‌عنوان یک سبک آرایشی خاص به فرد و غنی از رنگ‌ها و لمس‌های قوی، به استفاده از رنگ‌ها پایبند نیست. در این سبک آرایش، از رنگ‌های شاد و زنده بیشتر به چشم می‌آید و می‌توان از تنوع رنگی بیشتر استفاده کرد.

همچنین، این سبک آرایش بیشتر به سلیقه شخصی انجام آرایشگر یا خود فرد دارد. در آرایش شرقی هنر آرایش‌گر و خلاقیت او بیشتر به چشم می‌آید .

آرایش عربی

آرایش عربی

آرایش عربی یا مکیاژ عربی، یکی از سبک‌های محبوب و جذاب است که اصالت خود را از مناطق عربی و هوا می‌گیرد. چشم‌ها قسمت مهمی از میکاپ هستند .با استفاده از رنگ‌های متنوع به آن‌ها زیبایی و جلوه‌های خاص داده می‌شوند. طرح‌های هندسی، سایه‌های دودی، و لاینرهای قوی معمولاً در این نوع آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آرایش هالیوودی

آرایش هالیوودی – Hollywood makeup

آرایش هالیوودی یکی دیگر از محبوب‌ترین و مشهورترین سبک‌های آرایش است .این نوع آرایش برای ایجاد یک ظاهر جذاب، برجسته و براق بر روی صحنه‌ها و روی پرده‌های نمایش به کار می‌رود . به دلیل استفاده از رنگ‌ها و مواد براق و برجسته‌کننده، برای شب‌ها و مهمان‌ها و مناسب‌های ویژه معمولاً می‌شود. این آرایش معمولاً نیازمند مهارت‌های حرفه‌ای آرایشگران حرفه‌ای است تا نتیجه بهتری برای آن به دست آید.

آرایش خلیجی

آرایش خلیجی

در آرایش صورت خلیجی تمرکز بیشتر روی چشم ها است. این نوع آرایش که یکی از سبک های محبوب در جنوب کشور است، ولی در تمام ایران طرفدار دارد و به طور کلی آرایشی غلیظ می شود. در این نوع آرایش بیشتر روی چشم ها از رنگ های تیره و خیره کننده مانند مشکی، طلایی و قهوه ای برای سایه زدن چشم ها استفاده می شود.

فقط کافیست که انتخاب کنید کدام سبک آرایش صورت را میپسندید ،ما در سالن مریم خدایی متناسب با سلیقه و انتخاب شما یک شب و روز خاطره انگیز را بهتون هدیه میکنید .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA