20 مدل ناخن عروس جدید 2023 – 1402

مدل ناخن عروس جدید 1402

مدل ناخن عروس یکی از مواردی است که اهمیت زیادی در مراسم عروسی خواهد داشت ، همانطور که میکاپ و آرایش عروس بسیار مهم است ، مدل ناخن عروس هم میتواند تاثیر زیادی روی استایل عروس داشته باشید ، در ادامه با هم چند مدل ناخن عروس جدید را مشاهده خواهیم کرد .

پس از انتخاب لباس عروس، نهایی کردن مدل میکاپ و غیره احتمالا به مدل ناخن هم فکر میکنید ، به ویژه اینکه اینجا چندین مدل ناخن زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد . از طرح های کلاسیک گرفته تا طرح های جسورانه تر، در ادامه بهترین ایده های ناخن عروس را مشاهده خواهید کرد .

عروس بهار

مدل ناخن عروس بهار با استفاده از چند گل آفتابگردان در لبه های ناخن توسط تکنسین ناخن میتواند زیبایی دو چندانی را به ناخن های شما در شب عروسی بدهد .

مدل ناخن لیفی

مدل ناخن لیفی

در این مدل ناخن ، دو تا از ناخن ها طرح دار شده اند در حالی که سایر ناخن ها لبه های سفید دارند و ظاهری بسیار مینیمال و زیبا را به ناخن های عروس میدهند .

ناخن طرح دار عروس

میتوانید طرح خاصی را انتخاب کنید ، در این مدل ناخن طرخ ها و رده های سفید دیده میشود که با رنگ طبیعی خود ناخن ادغام شده اند و زیبایی خاصی را به ناخن ها داده اند .

ناخن کلاسیک سفید عروس

مدل ناخن سفید عروس که به مدل کلاسیک معروف است هم طرفداران خاص خودش را دارد ، این مدل میتواند با لباس سفید شما در شب عروسی ست شده و جلوه خاصی داشته باشد .

ناخن آمبره طبیعی

در مدل آمبره ناخن ابتدا باید یک لایه از روشن ترین لاک را به ناخن بزنید و صبر کنید تا خشک شود ، سپس طرح های خیلی روشن رو روی ناخن بزنید .

لاک ناخن خنثی خاکستری

لاک خنثی یا طرح خنثی ناخن محدود به رنگ سفید نمیشود ، خاکستری هم یکی از رنگهای خنثی است که میتواند به عنوان یک مدل ناخن عروس جدید مورد استفاده قرار بگیرد .

مانیکور طلایی یا نقره ای ناخن عروس

مانیکور طلایی یا نقره ای ناخن عروس میتواند با رنگ حلقه ازدواج شما ست شده تا جلوه ی بسیار زیبایی داشته باشد .

ناخن پررنگ سیاه عروس

اگر میخواهید تمام نگاه ها به شما باشد انتخاب یک ناخن تمام سیاه با لباس عروس کمی طرح دار میتواند یک انتخاب بسیار شیک و عالی باشد .

مدل ناخن نقره ای عروس

هماهنگی یک حلقه نامزدی نقره ای با رنگ لاک نقره ای میتواند جلوه ی خیره کننده ای را داشته باشد .

مدل ناخن قرمز رمانتیک

این یک طرح عاشقانه و جسورانه است که به صورت گرادیانت از قرمز به قرمز کبود رنگ شده است ! این یک طرح فوق العاده جسورانه برای شب عروس است .

مدل مانیکور فرانسوی یا صنوبر

مدل مانیکور فرانسوی یا صنوبر

مدل مانیکور فرانسوی ناخن با جزئیاتی شبیه به الماس میتواند با حلقه ازدواج شما ست شود و جلوه بسیار زیبایی داشته باشد .

ناخن صورتی

بادام صورتی ، مدل ناخن عروس یکی از طرح هایی است که هنوز هم جذابیت دارد و میتواند در شب عروسی شما جلوه ای بسیار زیبا داشته باشد .

دیزاین ناخن عروس در سالن زیبایی مریم خدایی

ما در سالن زیبایی مریم خدایی آماده ارائه انواع مدل و طرح ناخن عروس با استفاده از جدیدترن متدهای اروپایی و همینطور تکنسین های ناخن میباشم .

برای رزرو نوبت و یا وقت مشاوره میتوانید از طریق دکمه رزرو نوبت اقدام کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA