جذاب ترین مدل مو برای صورت های مستطیلی و بلند

مدل موی باب لایه ای

اگر صورت شما بلند است و چانه نرم تر و انحنای بیشتر در طرفین دارید، می توانید جذابترین مدل مو برای صورت های مستطیل را ببینید . این مدل‌های مو با استفاده از چتری، کادربندی صورت و لایه‌های زیاد، چهره‌های بلند را صاف می‌کنند.انتخاب مدل مو به چیزی بیشتر از پیروی از شیک پوشی شما بستگی دارد. خوشبختانه، شما یکی از متنوع‌ترین و ساده‌ترین شکل‌های صورت را در این دسته دارید.

بدانید که چتری بهترین دوست شماست، قاب کردن صورت شما چیزی شبیه به جادو است، و فرم صورت شما تمام طول مو را دوست دارد. بهترین مدل‌های مو برای صورت‌های بلند برای متعادل کردن ویژگی‌های شما، بدون توجه به سبک، کار می‌کنند.

اگر صورت شما دارای خط فک مربعی بیشتری نسبت به صورت گرد است، صورت خود را به صورت مستطیلی در نظر بگیرید. اگر صورت شما بلندتر است اما چانه نرم تر و انحنای بیشتر در طرفین نسبت به صورت مستطیلی دارد، می توانید به سادگی صورت خود را بلند در نظر بگیرید. مهم نیست که در کدام دسته قرار می گیرید، این مدل مو برای صورت های مستطیلی و بلند جذاب ترین مدل موهای شما خواهد بود.

مدل مو شگی تا شانه صورت های مستطیلی

 مدل مو شگی تا شانه

مدل موی شگی تا شانه یک برش پرطرفدار است. این برش شانه‌ای با لایه‌های سنگین و فراگیر، حجم زیادی را به چهره می‌بخشد و چهره را فریم می‌کند، که برای صورت‌های بلند جذاب است.

مدل موی باب لایه ای صورت مستطیلی

مدل موی باب لایه ای

مدل موی باب لایه ای قد شیک زیر چانه، چتری‌های شیک و شیک، لایه‌های فوق‌بافت – بله، صورت های مستطیلی و دراز به طور یکسان از همه چیزهای بالا سود می برند.

برش لایه ای تا شانه برای صورت های بلند

برش لایه ای تا شانه برای صورت های بلند

چهره‌های بلند می‌توانند با افزودن لایه‌های قاب‌بندی چهره و هایلایت، باعث کارکرد قسمت‌های میانی شوند. مانند یک لوب، تا ترقوه مو است.

مو صورت مستطیلی با شگی فرفری

 مو صورت مستطیلی با شگی فرفری

دلیلی وجود دارد که مدل موی شگی از مد نمی افتد. روی اکثر اشکال صورت، به خصوص شکل های مستطیلی و بلند کار می کند.

مو قاب چهره با برش متوسط

مدل قاب چهره برش متوسط

موی خود را با قد متوسط میتوانید صورت خود را هم با بلوند لایه بندی و هم با بلوند بالیاژ قاب کنید . با یک برش فوق العاده با هر طولی زیبا می شوید.

مو فرفری پیکسی صورت های مستطیلی

مدل موی فرفری پیکسی

در حالی که سوپر پیکسی ها همیشه انتخاب ارجح برای صورت های بلند نیستند، فرها می توانند پهنای صورت را با حجم متعادل کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA