مدل موی بافت زنانه شیک ترند 2023

مدل موی بافت زنانه شیک ترند 2023

مدل موی بافته، روش فوق العاده ای برای تغییر ظاهر و جذابیت بیشتر شما است. آنها نه تنها همه کاره هستند، بلکه سبک های محافظ نیز هستند، زنان در سراسر جهان از قیطان ها برای محافظت از زیبایی خود در برابر آسیب های محیطی استفاده می کنند و تخیل وحشی خود را به نمایش می گذارند. بنابراین، برای اینکه راحت‌تر تصمیم بگیرید، مدل‌های موی بافتنی آسان را گردآوری کرده‌ایم تا به آرایشگاه خود ببرید.

مدل مو بافت

مدل مو با بافتن با موهای گشاد

اگر از بلندی موهای خود لذت میبرید مدل نیمه رو به بالا و نیمه پایین بهترین انتخاب است . روش جدید این است که قسمت میانی موهای خود را دو برابر کنید و سپس آن را به صورت یک موی درهم و برهم بچرخانید.

در حالی که حالت ساحلی خود را حفظ می کند، یک عامل خنک اضافی را به مدل موی مستانه استاندارد اضافه می کند. همچنین می توانید قسمت های بیشتری از موهای خود را در قسمت بالایی ببافید. 

مدل موی قیطانی پهلو

مدل موی قیطانی پهلو

قیطان های پهلو راه آسانی برای رساندن مدل موی موج دار کناره است. این قیطان ها از خط مو شروع می شوند و به جای پشت به سمت تاج سر حرکت می کنند. در نتیجه ظاهری غیر معمول و چشمگیر دارند.

این یک کنتراست جسورانه است و نتیجه یک ظاهر شیک و مدرن است که بیشتر اشکال صورت را برجسته می کند.

مدل مو بافت آفریقایی

مدل مو بافت آفریقایی

بافته‌های کلاسیک آفریقایی یکی از نمادین‌ترین مدل‌ها برای موهای بافت‌دار آفریقایی هستند. تمام موهای شما به صورت مربع تقسیم می شود و برای دستیابی به این ظاهر، به صورت نوارهای جداگانه کار می شود.

اگر به طور طبیعی موهای نازکی دارید، بافته های جعبه ای کوچکتر را انتخاب کنید. تا استرس کمتری روی پوست سر شما وارد شود.

مدل مو بافت فرانسوی

مدل مو بافت فرانسوی

قیطان فرانسوی یک استایل جاودانه و زنانه به دلایلی کلاسیک است. می توانید این قیطان همه کاره را برای یک برانچ معمولی، باشگاه یا دفتر بپوشید.

برای ظاهری حرفه‌ای‌تر، آن را بسیار نرم نگه دارید، یا چند تکه قاب‌بندی صورت را برای حالتی نرم و رمانتیک ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید آن را با قیطان دم ماهی یا مدل‌های نیمه رو به بالا و نیمه پایین ست کنید و مدل موی فرانسوی نیز یک مدل موی محبوب برای مهمانان عروسی است. هر موقعیتی که باشد، قیطان فرانسوی یک انتخاب عالی است.

مدل موی دم ماهی

مدل موی دم ماهی

قیطان دم ماهی که یک فستیوال کلاسیک است، به هر ظاهری حسی غیرمتعارف می بخشد. دم ماهی یکی از ساده ترین قیطان ها است زیرا شامل الگوی پیچیده ای نیست.

با این حال، شما باید موهای خود را به قسمت های کوچک، حدود نیم اینچ، جدا کنید و کشش را در کل بافت برای جلوگیری از باز شدن آن حفظ کنید.

بافت دم ماهی را در هر نقطه از سر خود با تکنیک بافتن فرانسوی یا هلندی شروع کنید. به این معنی که هم روی موهای کوتاه و هم برای موهای بلند کار می کند. دم ماهی دوتایی نیز یک راه عالی برای ظاهر جذاب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA