,

مدل موی باب برای صورت های گرد

باب متوسط برای موهای نازک و صورت های گرد . jpg

انواع مدل موی باب به صورت های گرد کمک میکند تا صورت شما کشیده تر به نظر برسد .از باب فرانسوی گرفته تا باب معکوس و باب شگ زاویه دار.آیا می خواهید گونه های چاق خود را پنهان کنید؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید یک باب را برای صورت گرد خود در نظر بگیرید. باب بهترین مدل مو برای خانم‌هایی است که صورت‌های گرد دارند، زیرا به طور طبیعی فرم‌های صورت را کشیده می‌کنند. در ترکیب با تکنیک کوتاه کردن و یک ظاهر طراحی مناسب، صورت های گردتر با کوتاه کردن موها کاهش می یابد.

طول باب از کوتاه تا متوسط ​​تا بلند متغیر است. اگر می خواهید فوراً صورت خود را لاغر کنید، از آرایشگر خود بخواهید موهای شما را به صورت باب کوتاه کند. چتری ها و لایه ها را به باب اضافه کنید تا چهره ای گردتر داشته باشید تا یک مدل موی شیک و منحصر به فرد ایجاد کنید که برای شما مناسب است!

پیدا کردن مدل موهای باب برای صورت های گرد ممکن است دشوار باشد. نکته کلیدی برای یک برش و استایل عالی برای این فرم صورت، ایجاد توهم طول با انتخاب برش هایی با زوایای و رنگ هایی که برجسته می شوند، ایجاد ارتفاع در تاج، یا بازی کردن سایر ویژگی ها، مانند چشم ها است.

باب قد چانه

باب قد چانه

یک باب بسیار جذاب تا قد چانه برای امتحان کردن گزینه مناسبی برای صورت های گرد است . این مدل موی باب نیاز به مراقبت کمی دارد و کافی است که قد آن تا چانه حفظ شود .
برای زیباتر شدن یک رنگ تیره میتواند با رنگ پوست خنثی مطالبقت کند .

باب با بالیاژ نقره ای

باب با بالیاژ نقره ای

یک باب پر حجم با لایه های بلند ، برای صورت های گرد عالی به نظر می رسد .اگر میخواهید رنگ روشن تری را تجربه کنید ،بالیاژ نقره ای به خوبی با موهای خاکستری هماهنگ می شود .

باب سبزه با بالیاژ برای صورت های گرد

باب سبزه با بالیاژ برای صورت های گرد

.افزودن ابعاد با رنگ یکی از مواردی است که برای صورت های گرد پیشنهاد می‌کنیم.این روش ظاهر افراد را تغییر می دهد ،به خصوص زمانی که خانم ها به دنبال یک بروز رسانی ظاهری هستند . یک راه سریع و آسان دیگر برای زیباتر شدن یک باب مجعد صاف کردن موج های مو است .

لوب بلوند (باب بلند) برای صورت های گرد

لوب بلوند (باب بلند)

با لوب بلوند ،شیک و زنانه به نظر برسید .باب بلند یکی از بهترین مدل های مو برای صورت های گرد است . تکه های بلندی که دور صورت شما می افتند به لاغر شدن ظاهر صورت شما کمک میکند .از انتخاب چتری های کوتاه و مستقیم خودداری کنید زیرا صورت گرد شما را خیلی کوچک نشان می دهد .

باب فرانسوی برای صورت های گرد

باب فرانسوی برای صورت های گرد

اگر مدل موی انتخابی شما باب فرانسوی است ، بهتر است آن را از خط فک برش دهید و یک حاشیه اضافه کنید .این کار باعث میشود که صورت شما کمتر گرد به نظر برسد .باب های فرانسوی نیاز به مراقبت و چک شدن منظم در سالن دارد .

باب معکوس شگفت انگیز برای صورت های گرد

باب معکوس شگفت انگیز

مدل موی باب معکوس ، برشی عالی برای کشیده کردن صورت شماست. می توانی برش باب را کمی صاف یا خمیده حالت دهید .

باب شگ زاویه دار با قد متوسط

باب شگ زاویه دار با قد متوسط

یک برش باب شگ زاویه دار زیبا در طول متوسط با زوایای تیز انتخابی عالی برای صورت های گرد است . زوایای ایجاد شده در این مدل موی باب به لاغر دیده شدن صورت کمک میکند .

باب متوسط برای موهای نازک و صورت های گرد

باب متوسط برای موهای نازک و صورت های گرد . jpg

این باب متوسط برای موهای نازک و صورت های گرد یک مدل Gianna کلاسیک و در عین حال مدرن است .این مدل مو شیک و نمادین است که حس سنگینی و صافی در انتهای مو ها حفظ میکند .
این مدل موی باب برای صورت های گرد ، مد روز است و نگهداری آن بسیار آسان است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA