15 رنگ موی جدید 2023

15 رنگ موی جدید 2023

در این مطلب 15 رنگ موی جدید 2023 را به شما معرفی میکنیم، در سال 2023 رنگ موهای جذابی ترند شده اند که میتواند برای شما مناسب باشند.

با سالن زیبایی مریم خدایی همراه باشید تا با برخی از این رنگ موها آشنا شویم.

1.رنگ موی بلوند ترکیبی جذاب

بلوند مخلوط شده

در بلوند ترکیبی ،ترکیبی از سامبره و آمبره بلوند در مو اجرا میشود که برای همه فصل های سال مناسب است .محبوبیت این مدل رنگ مو به دلیل زیبایی این دو تکنیک است که سایه روشن زیبایی در موها بوجود می آورد .

2.بالیاژ کاراملی

بالیاژ کاراملی

در رنگ موی بالیاژ کاراملی ،ریشه ها نقش اساسی را برای تغییر حالت مو ایفا میکنند .بالیاژ کاراملی یک تکنیک رنگ موی جذاب است که تناژهای تیره و روشن زیادی در موها ایجاد میکند .در این روش ،رنگ موهای بالیاژ شده از روشن به تیره می رسند

3.رنگ موی بالیاژ قهوه ای -توت فرنگی

بالیاژ قهوه ای -توت فرنگی

به جذاب ترین بخش رنگ موی سال خوش آمدین .در این مدل ،رنگ موی پایه قهوه ای تیره می باشد و بالیاژ ها به رنگ قرمز توت فرنگی هستند .این مدل رنگ مو برای خانم هایی که تمایل دارند رنگ پایه شکلاتی خود رو حفظ کنند و موهای زیبایی داشته باشند ،یک گزینه عالی است .

4.بلوند تکه ای اطراف صورت

بلوندی به رنگ پول

هرکسی با هر رنگ موی طبیعی می‌تواند ، تغییرات فوق‌العاده ظریف و زیبا برای موهای خود بوجود بیاورد .در این روش لازم نیست حتما کل موهای خود را رنگ کنید ،تنها کافی است رشته‌ موهایی که اطراف صورت هستند، به صورت تکه ای بلوند کنید .نورپردازی حداقلی می تواند تکه های بلوند را با همه موهایتان هماهنگ کند .

5.مشکی دودی

مشکی سرد نرم

اکثریت تصور میکنند که رنگ موی مشکی دودی یک تناژ رنگی بیشتر ندارد .اما این رنگ مو هم مانند بقیه رنگ موها از طیف رنگی مختلفی ساخته شده است .شما میتوانید با توجه به رنگ پوست خود زیبایی چهره تان را بیشتر کنید.اگر پوست سبزه ای دارید انتخاب این رنگ موی مشکی دودی عالی است .

6.رنگ موی بلوند پلاتینی 2023

بلوند پلاتینی

رنگ موی بلوند پلاتینی تکنیک جدیدی است که در آن ریشه ها تیره تر میشوند .در این مدل رنگ مو ،موهایتان نیازی به مراقبت خاصی ندارد .با توجه به اینکه ریشه ها همچنان رنگ موی طبیعی خودتان را دارند ،با رشد هرچه بیشتر موها زیبایی موهایتان حفظ میشود .

7.یاقوت قرمز قوی رنگ موی جدید

یاقوت قرمز قوی

ما این inspo رویایی مو قرمز را به رنگ های محبوبمان اضافه می کنیم. غنی و پر جنب و جوش، این رنگ تماماً در رنگ آمیزی تیره ترین قرمزهای یاقوتی است.اگر می خواهید رنگ موهای خود را خاص تر کنید ،از این مدل رنگ مو غافل نشوید

8.بلوند عسلی طلایی

رنگ موی بلوند عسلی 2023

رنگ موهای بلوندی که تناژ گرمی دارند و رنگشان به عسلی وطلایی می زند ،هارمونی زیبایی در ترکیب رنگ ها به وجود می آورد .این مدل رنگ مو به پوستتان زیبایی بیشتری میدهد .این رنگ ترکیبی از طلایی و قهوه ای و قرمز است .

9.بیبی لایت برنزه

بیبی لایت برنزه رنگ موی جدید

در تکنیک بیبی لایت که شباهت زیادی به هایلایت دارد ،هایلایت ها بسیار ظریف و نازک هستند .که به طور یکنواخت دور تا دور سرتان اجرا می شود .پایه رنگ مو می تواند تیره انتخاب شود و بیبی لایت ضد موهایتان باشد .میتوانید بیبی لایت خود را از تناژ رنگ موی پایه انتخاب کنید .

10.بلوند مرواریدی

بلوند مرواریدی

این رنگ مو، با ایجاد ظاهری خاص و منحصر به فرد، می‌تواند زمینه ساز تغییری بزرگ در چهره شما باشد. اگر شما هم در دسته افرادی هستید که به دنبال تغییرات ریسکی و جذاب هستند، انتخاب این رنگ مو، پیشنهاد ما برای درخشش هرچه بیشتر شماست.

11.بلوند هلویی

بلوند هلویی

رنگ موی بلوند هلویی یکی از رنگ‌های جدید و جذاب برای همه فصل ها خصوصا فصل تابستان است که درخشش فوق‌العاده‌ای را برای موها به وجود می‌آورد. اگر از رنگ موهای تکراری و تیره خسته شده اید و می خواهید تغییر بزرگی در چهره تان ایجاد کنید به شما این رنگ را پیشنهاد می کنیم. رنگ هلویی برای همه انواع پوست مناسب می باشد.

رنگ موی هلویی را با سایه‌هایی از رنگ طلایی و بلوند امتحان کنید و از زیبایی این رنگ بر روی موهای خود لذت ببرید.

12.بلوند مسی

بلوند مسی

رنگ مو مسی از خاص ترین رنگ موهای دوستداران رنگ مو و زیبایی است. این رنگ, از نوستالژیک ترین رنگ ها و همواره یادآور دلفریبی و جذابیت است .از اضافه کردن نت های مسی به بلوند معمولی خود ابایی نداشته باشید. یکی از رنگ هایی است که بیشتر مناسب پوست های تیره وگندمی و برنزه است.

13.قهوه ای تیره دودی

موکای براق

این رنگ موی تیره، سایه‌هایی از تناژ دودی دارد. یکی از دلایل محبوبیت رنگ موی قهوه‌ای تیره دودی، خنثی بودن آن است. به این معنی که نه رنگ سرد به شمار می‌رود و نه رنگ گرم. همین موضوع باعث می‌شود تا تقریباً برای همه، انتخابی جذابی باشد. رنگ مویی که می‌توانید در سال جدید روی آن حساب کنید

14.قهوه ای شکلاتی تیره

قهوه ای شکلاتی سرخ شده

این تکنیک باعث می شود که رنگ مو روشن‌تر به نظر برسد بدون اینکه پایه موها تغییر خاصی پیدا کند. رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی تیره حدود ۷ سانتی متر پایین‌تر از ریشه های قهوه‌ای رنگ می‌شود. فرمول این رنگ مو به گونه‌ای است که سایه‌های رنگی قرمز و طلایی را می‌توانید در موهایتان ببینید.

15.قرمز قهوه ای

قرمز قهوه ای

این رنگ مو یک نوع تناژ قرمز است که در طیف های مختلفی از قهوه ای مایل به قرمز تا زنجبیلی تیره وجود دارد.فرمولی با ترکیب رنگ های قهوه ای روشن تا تیره و قرمز است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA