جذاب ترین مدل های مو برای پاییز 2023

جذاب ترین مدل های مو برای پاییز 2023

فصل ها در حال تغییر هستند و برای بسیاری از افراد، این بدان معناست که موهای شما نیز باید تغییر کند. اگر به دنبال این هستید که در پاییز 2023 قفل های تابستانی خود را با چیزی کمی متفاوت عوض کنید، در جای مناسبی هستید. این پاییز مجموعه‌ای از روندهای جدید را به آستان ما خواهد آورد – و چیزی برای همه مناسب است. به ما اعتماد کنید.

بنابراین، آماده هستید تا قبل از بازدید از سالن خود الهام بگیرید؟ خوب زیرا ما لیستی از 10 مورد از ظاهرهای مورد علاقه خود را که قرار است با سردتر شدن هوا فوق العاده گرم شوند، گردآوری کرده ایم. البته با کمک از متخصصان.

باب با چتری

باب با چتری

به گفته آرون گرنیا، آرایشگر، این یک پاییز با باب و چتری خواهد بود، اما با پیچ و تاب. گرنیا در مورد این روند صحبت کرد . او گفت: «من فکر می‌کنم که ما شاهد بازیگوشی بیشتری با فر، به‌ویژه با مدل‌های موی باب خواهیم بود. 

ما به خصوص این برش را دوست داریم زیرا در واقع می تواند تعمیر و نگهداری کمتری از آنچه فکر می کنید باشد. برای حفظ این حالت، توصیه می کنیم باب خود را با مدلی که به چتری فرانسوی معروف ست کنید. آنها تکه های موی بلندتری در دو طرف صورت هستند که برای قاب کردن آن کار می کنند. مارا روزاک، آرایشگر مشهور گفت: “هیچ چیز در مورد این “چتری های دخترانه فرانسوی” شلوغ نیست، این چتری ها به طور کلی آسان و بی دردسر هستند که بخشی از استایل روزمره شما می شوند. زنان فرانسوی همیشه با استایل خود بی دردسر به نظر می رسند.”

چتری های پرده ای با هر سبکی مطابقت دارند

چتری های پرده ای با هر سبکی مطابقت دارند

اگر از طرفداران موهای بلند هستید و به دنبال این نیستید که همه آنها را به مدل باب بریزید تا مد روز باشید، پس چرا به جای چتری های پرده ای انتخاب نکنید؟ شما به راحتی می‌توانید چتری‌های پرده‌ای را به اکثر مدل‌های موی موجود برش دهید . مین کیم، رنگ‌شناس و سفیر جهانی L’Oréal Professionnel گفت: «برش نرم قاب صورت نه تنها طول‌های مختلف مو را تکمیل می‌کند، بلکه با طیف وسیعی از بافت‌های مو نیز به خوبی کار می‌کند» .

باکس باب ها نیز در حال بازگشت هستند

باکس باب ها نیز در حال بازگشت هستند

ما قبلاً می دانیم که باب های چتری محبوب هستند، اما باب های بدون چتری نیز محبوب هستند. این مدل موی کوتاه کلاسیک که به دلیل شکل تندتر و باکس‌ترشان به چتری‌های جعبه‌ای معروف است، با برخورد برگ‌ها به زمین، ظاهری بزرگ پیدا می‌کند. سید هیز هیر، سفیر BaByliss، پیشنهاد می کند که ظاهر خود را فوق العاده قوی نگه دارید. او گفت: «شکل تیز، این قابل توجه است – کمتر در مورد لایه ها و بیشتر در مورد خطوط و زوایای مستقیم» .

یک پیچ و تاب بر روی buzzcut قرار دهید

یک پیچ و تاب بر روی buzzcut قرار دهید

برای پاییز 2023 رنگارنگی با پیچ و تاب در راه است. به‌جای انجام معمولی کوتاه، نسخه مدرن‌تر آن شامل رنگ می‌شود – به این معنی که موهایتان را کمی بلندتر نگه دارید. تام اسمیت، آرایشگر توضیح داد: “فقط به اندازه ای که اجازه می دهد بافت با رنگ یا یک محصول حالت دهنده ایجاد شود . ” هر رنگی که انتخاب می کنید به شما بستگی دارد، اما پاییز تا زمستان معمولا زمانی است که چیزی کمی تیره تر را امتحان کنید.

جهش را بیاورید

جهش را بیاورید

به گفته متخصص آرایش مو تام اسمیت، در پاییز شاهد حجم زیادی در موها خواهیم بود. دلیل اینکه چرا؟ یک نمایش کاملاً جدید که مطمئناً شیفته آن خواهیم شد. درست مانند بسیاری از ما که در تابستان 2023 به لطف «باربی» با تیم باربی‌کور خود در تماس بودیم، او به استایلیست گفت: «موهای پر زرق و برق در فرش قرمز در 18 ماه گذشته دیده شده است، و زیبایی نمادین، درخشان و حجیم همچنان در حال رشد است. برای این، به مدل‌های کلیشه‌ای فرهای بزرگ فکر کنید که به بهترین وجه با غلطک‌های نواری به دست می‌آیند.

نسخه جدید pixie cut

نسخه جدید pixie cut

ما می دانیم که یک برش pixie تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارد ، که آن را به یک سبک عالی برای امتحان کردن در پاییز تبدیل می کند. نسخه پاییزی 2023 کوتاه تر از ظاهر کرک شده ای است که قبلاً دیده بودیم. این بدان معناست که این یک ارتقاء در شاگی است که در تابستان در همه جا دیدیم . 

دلیل بازگشت کات پیکسی چیست؟ به گفته آرایشگر تام اسمیت، که با استایلیست صحبت کرده است، به این دلیل است که این قفل‌های بلند و سنتی زنانه با الهام از باربی است که در تابستان دیده‌ایم. Frédéric Fekkai، استایلیست مشهور توضیح داد: «نه کاملاً یک کفال، پیکسی اصلاح‌شده کمی طولانی‌تر از برش سنتی است و احساس معاصر یک زن جوان مدرن را تراوش می‌کند.

راشل در حال ارتقا

راشل در حال ارتقا

اگر در دهه 90 بودید، بدون شک The Rachel را به خاطر خواهید آورد. بله، مدل موی که توسط جنیفر آنیستون در نقش ریچل گرین در سریال «دوستان» به شهرت رسید. خوب، چند سال دیگر (بیشتر از آنچه ما می خواهیم اعتراف کنیم) جلو بروید و کلاسیک در حال ارتقاء است. نسخه مدرن برش با نام C cut شناخته می شود. دام سیلی، آرایشگر مشهور، در مورد روند Glamour UK صحبت کرد . او گفت: «این پیشرفتی از کاهش‌های سنگین دهه‌های 70 و 90 است که در سال 2022 همه جا شاهد آن بودیم. تفاوت بزرگ بین برش C و The Rachel این است که اولی نرم‌تر است و بیشتر یک شکل C را تشکیل می‌دهد تا یک شکل V (از این رو نام آن است).

برش گرگ نرم

برش گرگ نرم

یک نگاه گرم دیگر با سرد شدن دما؟ گرگ برید. فقط، نرم تر برای کسانی که با این اصطلاح آشنا نیستند، برش گرگ به نوعی شبیه بچه کثیف و کفال است. معمولاً دارای لایه‌های زیادی در طول‌های مختلف است، اما نسخه پاییز 2023 کمی رام‌تر و مرتب‌تر است. این بار، این لایه‌ها طولانی‌تر و نرم‌تر هستند. نتیجه یک مدل زیبا، بدون دردسر و بافت است، مناسب برای افرادی که دوست دارند موهایشان کم نگهداری باشد اما همچنین می‌خواهند کمی لبه برای ظاهر بعدی خود داشته باشند.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA