ترند خط چشم در سال 2023

ترند خط چشم در سال 2023

با نگاه کردن به گذشته متوجه خواهیم شد که مصریان باستان از سرمه برای تقویت و زیباتر شدن چشمان خود استفاده می کردند. خط چشم برای قرن ها جزء اصلی در زیبایی و آرایش بوده است.

خط چشم بالدار کلاسیک

خط چشم بالدار کلاسیک

بالدار کلاسیک جزو محبوب ترین خط چشم ها بوده است. برای این خط چشم،یک خط نازک در امتداد خط مژه بالایی بکشید و آن را به سمت بیرون به سمت انتهای ابرو “بال کوچک” بکشید. این کلاسیک، شیک است و حتی اگر در آرایش مبتدی هستید، به راحتی قابل تسلط است.

خط چشم ضخیم و جسورانه

خط چشم ضخیم و جسورانه

خط چشم ضخیم و جسورانه را امتحان کنید. این را می توان با استفاده از آستر مایع یا مداد لایه لایه برای رنگی تندتر به دست آورد. این سبک برای یک شب یا موقعیت خاص مناسب است.

خط چشم هنری

خط چشم هنری

در این مدل با ایجاد طرح های منحصر به فرد وخلاق میتوانید یک اثر هنری خلق کنید .این خط چشم می تواند به سادگیه اضافه کردن نقطه یا خط تیره به آستر بالدارباشد ویا به اندازه ایجاد یک طرح انتزاعی پیچیده باشد.

خط چشم رنگی

خط چشم رنگی

مشکی یک رنگ خط چشم کلاسیک است، افزودن یک رنگ به آرایش چشم شما می تواند یک راه سرگرم کننده و مد روز برای تغییر ظاهر شما باشد. این همچنین می تواند رنگ چشم شما را افزایش دهد. برای مثال رنگ‌های سبز و آبی چشم‌های قهوه‌ای را تحسین می‌کنند، در حالی که قهوه‌ای و مسی چشم‌های آبی را برجسته می‌کنند! برای داشتن ظاهری چشم نواز، سایه های قرمز یا بنفش را روی چشمان سبز امتحان کنید.

خط چشم دو خط

خط چشم دو خط

دو خط نیز روندی است که به این زودی ها از بین نمی رود. با یک خط چشم بالدار شروع کنید و یک خط دیگر روی چین چشم خود اضافه کنید تا ظاهری نمادین داشته باشید.

خط چشم سرخوش

خط چشم سرخوش

این خط چشم به دلایل زیادی محبوبیت پیدا کرد، و یکی از آنها آرایش نمادین است .که بسیاری از ما از آن الهام گرفته ایم. خط چشم سرخوش شامل رنگ‌های نئون روشن، تزیینات هنری و تزیینات است.

مهم نیست که چه مدل خط چشمی را انتخاب می کنید، مهم ترین چیز این است که لذت ببرید و ظاهری پیدا کنید که به شما احساس اعتماد به نفس و زیبایی می دهد. با سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است!میتوانید با متخصصان میکاپ ما در سالن زیبایی مریم خدایی مشورت کنید تا بهترین میکاپ را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست و فرم صورت و موی شما باشد .برای ارتباط با ما با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA