,

ترند برتر رنگ مو برای پاییز 2023

10 ترند برتر رنگ مو برای پاییز 2023

از آنجایی که سرما نزدیک است، سایه‌های کم تعمیر دوباره در مرکز قرار می‌گیرند..با رنگ موی جدید یا به روز شده یک طراوت پاییزی خوب به موها بدین . علاوه بر این، نگهداری کم به معنای خسته کننده نیست، و برای رنگ موهای پاییزی، گزینه های ماجراجویانه تری وجود دارد .

اگر بخواهید یک انتخاب جسورانه یا یک تغییر ظریف داشته باشید، هزاران تنوع خیره کننده وجود دارد که می توانید در پاییز امسال امتحان کنید. اگر به دنبال کمی الهام هستید، از این 10 رنگ که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در این فصل حرف اول را می‌زنند، توجه کنید.

موی مسی

موی مسی

موهای مسی می توانند گزینه مناسبی برای پاییز باشند، با سایه هایی که طنین رنگ های غروب نارنجی و روشنایی کامل ساعت طلایی است. کارشناسان می‌گویند: «اگرچه رنگ روشن‌تری دارد، اما می‌توان آن را به گونه‌ای طراحی کرد که برای هر رنگ و ته رنگ پوستی مناسب باشد.

بلوند توت فرنگی نرم

بلوند توت فرنگی نرم

این ظاهر را مکمل عالی رزگلد برای یک زندگی با الهام از نرمی زیبا در نظر بگیرید. فقط آنقدر گرم است که با انواع رنگ پوست به خوبی کار کند، اما از هر گونه رنگ برنجی دور است. بریتنی جانسون، آرایشگر دارای مجوز و مدیر ارشد محتوای Mayvenn ، می‌گوید: «برای بازسازی این ظاهر، از آرایشگر خود بخواهید که رنگ بلوند توت‌فرنگی را ایجاد کند که با پاستیل عمیق همسایه است .

بلوند کاراملی

بلوند کاراملی

این سایه برای کسانی که عاشق رنگ بلوند گرمتر و کم رنگ‌تر هستند، اما نمی‌خواهند وارد قلمروی سبزه شوند، عالی است. جانسون توصیه می‌کند که از آرایشگرتان بخواهید تا برای این ظاهر، موهایتان را با بلوند گرم تا خنثی سطح 8 رنگ کنید.

پرپشت ، برجسته کاراملی

پرپشت ، برجسته کاراملی

فصول در حال تغییر هستند، آن را با بلوند کاراملی عسلی در آغوش بگیرید و روشنی یا تیرگی هایلایت ها را با توجه به رنگ موهای طبیعی خود تنظیم کنید. گای تانگ ، آرایشگر مشهور و خالق Guy Tang Mydentity می‌گوید: «هایلایت‌های کاراملی برای همه رنگ‌های پوست کار می‌کنند و راهی عالی برای روشن‌تر کردن چهره هستند . بعلاوه، بالیاژ درشت راهی عالی برای تغییر ظاهر شما بدون نیاز به بازدید مجدد از سالن هر چند هفته یکبار است.

ماهگونی مرلوت

ماهگونی مرلوت

مرلوت ماهاگونی دقیقاً مطابق با رنگ های پاییزی است و آن را به مکمل عالی برای شاخ و برگ، ژاکت و چکمه تبدیل می کند. لورا گیبسون ، رنگ‌ساز حرفه‌ای و مدیر هنری RUSK ، پیش‌بینی می‌کند: «مرلو ت ماهگونی یک ترند داغ برای پاییز امسال خواهد بود» . “این برای هر کسی که به دنبال دیدن تناژ و گرمای بیشتر در رنگ های پایه تیره تر است عالی است.” تانگ اضافه می‌کند که رنگ‌های مایل به قرمز گزینه‌ای عالی برای رنگ‌های پوست زیتونی هستند زیرا کنتراست رنگ غنی را افزایش می‌دهد.

مس دارچینی نرم

مس دارچینی نرم

روشن‌تر از موهای قهوه‌ای، اما پوشیدنی‌تر از قرمز، این رنگ غنی دارای پایه‌ای گرم از سایه‌های طلایی زرد و نارنجی است که تقریباً با هر رنگ پوستی مناسب است. گیبسون خاطرنشان می کند: «مسی ملایم دارچینی رنگ مناسبی برای رنگ پوست های روشن با چشمان سبز در پاییز امسال خواهد بود. رنگ‌های گرم واقعاً چشم‌های سبز را برجسته می‌کنند در حالی که مس کمی رنگ بیشتری به پوست می‌دهد و ویژگی‌های صورت را مشخص می‌کند.

بروند مخلوطز

بروند مخلوطز

برای سبزه‌های موجود، این احتمالاً بهترین رنگ موی پاییزی است که میزان نگهداری پایینی دارد. گیبسون می‌گوید: «ترکیب‌های براند برای هرکسی که می‌خواهد کمی بعد و حرکت به یال سبزه‌اش اضافه کند، گزینه‌ای عالی است. برای دستیابی به این ظاهر می‌توانید از آرایشگرتان یک بالیاژ برونند بخواهید. برای حفظ رنگ در خانه، مهم است که از یک نرم‌کننده رسوب‌کننده رنگ برای حفظ یکپارچگی رنگ استفاده کنید.»

شکلات تلخ

شکلات تلخ

در حالی که ماه‌های تابستان اغلب رنگ‌های روشن‌تری دارند، پاییز بهترین زمان برای آزمایش رنگ‌های عمیق‌تر است. گیبسون می‌گوید: «شکلات تیره برای افراد سبزه‌ای با رنگ پوست متوسط ​​تیره در پاییز امسال بهترین رنگ خواهد بود. “یک چیز بسیار جذاب و عجیب و غریب در مورد سبزه های شکلاتی براق و عمیق وجود دارد. مطمئن شوید که از آرایشگر خود یک براق شکلاتی تیره برای افزایش درخشندگی این رنگ عمیق بخواهید.” همچنین می توانید غنای خود را با براق کننده یا تونر خانگی حفظ کنید.

قهوه ای مایو

قهوه ای مایو

اگر می خواهید کمی نور و ابعاد بیشتری به سایه تیره و یکدست اضافه کنید، از آرایشگر خود بخواهید که هایلایت های ارغوانی را به آن تزریق کند. تانگ می‌گوید: «سبه‌ها معمولاً برای تغییر ظاهر خود دچار مشکل می‌شوند. این رنگ قارچی ارغوانی راهی عالی برای افزایش سطح موهای سبزه بدون فاصله گرفتن از رنگ طبیعی‌تان است.»

رز گرد و خاکی

رز گرد و خاکی

این گل رز مه‌آلود را نسخه‌ی بدحال و سکسی از صورتی روشن تابستانی در نظر بگیرید که همه جا شاهد آن بوده‌ایم. اگرچه می‌توانید با یک پروسه در همه جا پیش بروید، اما برای بلوندهای پلاتینیومی که به دنبال لذت بیشتری هستند، گیبسون توصیه می‌کند که یک ریشه سایه رز گرد و خاکی امتحان کنید.

تن قارچ

تن قارچ

رنگ های قارچی کلاسیک پاییزی چند ساله هستند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. این سایه چند بعدی همان قهوه‌ای خنثی خاکی قارچ پورتوبلو را ایجاد می‌کند، از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. گیبسون می‌افزاید: «این موها را در مقابل روشن شدن بیش از حد موها سالم نگه می‌دارد، که می‌تواند به آسیب‌های بیشتر منجر شود». برای دستیابی به این ظاهر، با پایه قهوه ای خاکستری شروع کنید و با نورهای بلوند بژ ابعاد را اضافه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA