ترندهای آرایش تابستانی 2023

بزرگترین ترندهای آرایش تابستانی 2023

در قدیم معتقد بودند که میکاپ تابستانی باید سبک، تازه و کمرنگ باشد. برای آرایش تابستانی در سال 2023 معتقد هستیم که وقت آن رسیده که آرایش خود را به چالش بکشیم و تجربه‌های جدید را بسازیم.

با استفاده از رنگ‌های درخشان، نمایشی از جذابیت را ایجاد کنید. از طراحی چشم با آبرنگ تا لب‌های مات و چشم‌های گربه‌های براق، اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با جدیدترین ترندهای آرایشی تابستانی آشنا شوید. تجربه‌هایی که قرار است از آن‌ها لذت ببرید، در انتظار شماست.

ترند چشمان آبرنگی

ترند آرایش تابستانی چشمان آبرنگی

برای خلق جذاب‌ترین ترندهای آرایش تابستانی در سال 2023 نیازی به مهارت‌های نقاشی ونسان و گوگ، نیست اما عشق به آبرنگ است. ابتدا با استفاده از سایه‌های پودری، چهار یا پنج رنگ مورد علاقه خود را بر روی پلک‌هایتان بکشید. این به شما اجازه می‌دهد تا هر سایه را به صورت ظاهری نشان دهید و از ترکیب آن‌ها پرهیز کنید.

از برس‌های مختلف استفاده نکنید و سایه‌ها ترکیب‌ها را ریز مخلوط کنید.سپس، با یک سایه چشم کرم بر روی سایه‌های پودری مالیده تا رنگ‌ها را برجسته کند. استفاده از ترکیبی از رنگ‌های کرم مات و متالیک، بافت مناسبی را ایجاد می‌کند. برای ترکیب لبه‌های شما، از برسی سایه چشم تیره استفاده کنید و با اسپری ثابت‌کننده مثل اسپری ضد آب کار را به پایان ببرید.

آرایش تابستانی با رژ لب یخ زده

ترند آرایش تابستان رژ لب یخ زده

برای خلق ترند آرایش تابستانی به راحتی با استفاده از رژ لب یخ‌زده لب ها پوشش میدهید . می‌توانید رژ لب عقیقی را انتخاب کنید . سایه چشم مات را به آرامی وسط لب‌ها بکشید تا براقیت و لطافت بیشتر به آن ببخشید.

ترند چشم گربه ای درخشان

ترند آرایشی چشم گربه ای درخشان

برای ترند چشم گربه ای درخشان ،یک بال پر زرق و برق گرافیکی می‌تواند هر نگاهی را به بالاترین سطح برساند. توصیه می‌شود”از رنگ روشن‌تر شروع کرده و به سایه‌های تیره‌تر پیش می‌رود.” برای ایجاد این ظاهر، از خط چشم نازکی استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشید و با دقت حرکت کنید تا اطمینان حاصل شود که ترکیب ها از هماهنگی لازم برخوردار هستند .

ترند سایه چشم سفید

ترند آرایش تابستانی سایه چشم سفید

با وجود اینکه به قوانین پایبند نمی‌شوید و پس از روز کاری، لباس سفید می‌پوشید، چرا آرایش چشم خود را بی‌رنگ نمی‌کنید؟ توصیه می‌کنیم : “از یک کانسیلر بسیار سبک روی پلک‌ها شروع کنید” تا سایه آلاباستری زیبایی ایجاد شود.

هر رنگ آلبالویی در مقابل رنگ پوست شما متمایل به ظاهر شدن است، اما جذاب‌ترین سایه‌ها دارای لمسه‌های طلایی و درخشنده هستند که می‌توانند منطقه چشم را روشن‌تر کنند.

این مطلب از بزرگترین و جسورانه ترین ترند های میکاپ تابستانی براتون گفت .سالن زیبایی مریم خدایی به دنبال جدیدترین ها ی مد روز جهان برای شما عزیزان است .با ما در تماس باشید .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA