بهترین طراحی ناخن در پاییز 2023

بهترین طراحی ناخن در پاییز 2023

پاییز زمان مورد علاقه ما از سال است، با آب و هوای مطبوع و ژاکت های گرم . اما پیدا کردن مانیکور پاییزی عالی می تواند چالش برانگیز باشد. بعد از رنگ‌های جذاب و ساحلی لاک‌های تابستانی، آخرین چیزی که می‌خواهید روی ناخن‌هایتان باشد. خب تو خوش شانسی بسیاری از ایده های متداول برای ناخن پاییزی وجود دارد که تاثیری شیک ایجاد می کند.

در این فصل از سال، مانیکور با رنگ هایی که یادآور شاخ و برگ های پاییزی است، مانند قرمزهای تیره یا کم رنگ، نارنجی، قهوه ای و حتی طلایی، انتخاب های محبوبی هستند . بسیاری از این ایده‌های هنر ناخن پاییزی و طراحی‌های ناخن ژله‌ای بادوام برای پاییز، درخشش و درخشندگی زیادی دارند. اگر استایل مورد علاقه شما شامل زرق و برق است، طرح های موجود در این لیست را دوست خواهید داشت.

ناخن سبز جنگلی

ناخن سبز جنگلی

به رنگ سبز جنگلی خنثی خاکی اشاره می کند که فصل پاییز را به ارمغان می آورد.یک رنگ خاص که زیبایی ناخن های شما را چند برابر میکند.

ناخن های زرد پرشده

ناخن های زرد پرشده

رنگ زرد برای ماه های تابستان بسیار مد روز بوده است، پس چرا آن را تا پاییز ادامه ندهید؟ این زرد گرم با لکه های مشکی رنگ پاییزی سرگرم کننده دارد.

ناخن های شیر بلوبری

ناخن های شیر بلوبری

این رنگ غیرمنتظره برای ناخن های پاییز و زمستان عالی است، همانطور که در این مانیکور دیده می شود .رنگ خاص و بی نطیر برای زیبایی بیشتر و درخشش دستان شما

سفید تازه

ناخن سفید تازه

رنگ سفید در هر زمان از سال یک انتخاب کلاسیک هستند و با کمد لباس پاییزی شما شفاف به نظر می رسند. فرم ناخن ها را کوتاه یا مربع نگه دارید.

بورگوندی با تکه های طلا

ناخن بورگوندی با تکه های طلا

ناخن‌های بورگوندی کلاسیک با تکه‌های طلا در این طراحی خیره‌کننده توسط سالن ناخن مریم خدایی جلوه‌ای برجسته پیدا می‌کنند .یک انتخاب زیبا و خیره کننده برای فصل پاییز

ناخن های شطرنجی آبی و زرد

ناخن های شطرنجی آبی و زرد

شطرنجی برای پاییز جای تعجب ندارد، اما این پالت زرد و آبی جالب است. شطرنجی را به چند میخ فرمت نگه دارید یا با ست کامل به بیرون بروید.

ناخن بنفش

ناخن بنفش

رنگ های جواهری غنی برای پاییز عالی هستند و این رنگ انگوری انتخابی غیرمنتظره اما کاملا پاییزی است. رنگ عمیق تأثیر جدی می گذارد و به طور شگفت انگیزی همه کاره است.

ناخن های نقطه پولکا

ناخن های نقطه پولکا

پالت کلاسیک سیاه و نارنجی را با این ایده خال خالی جشن بگیرید. رنگ های پایه را جایگزین کنید یا آن را با یک سایه پایه تکی که روی آن نقطه پولکا قرار داده شده است، ساده تر کنید.

ناخن نارنجی آمبره

ناخن نارنجی آمبره

این ظاهر جسورانه برگ های پاییزی و آتش سوزی های هوای خنک را به یاد می آورد. در فصل زیبای پاییز تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

ناخن هندسی

ناخن هندسی

در اینجا، پایه نیمه ماه ناخن، لمس هندسی دو رنگ می شود. به سراغ این ترکیب آبی یخی و مشکی بروید یا یک جفت سنتی پاییزی را انتخاب کنید.

ناخن قهوه ای قهوه ای

ناخن قهوه ای قهوه ای

این سایه قهوه عمیق برای ماه‌های خنک‌تر پاییز مورد استفاده ما خواهد بود. رنگ غنی، لمس پیچیده ای را به هر لباس اضافه می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA