بهترین خط چشم برای هر رنگ چشم چیست؟

بهترین خط چشم برای هر رنگ چشم چیست؟

از بین تمام مراحل روتین آرایش، خط چشم یکی از شخصی ترین آنهاست. عاشق یک خط چشم شیک باشید یا یک خط چشم لک‌دار، یک چیز مسلم است: خط چشم در هر کیت آرایشی ضروری است.

در حالی که هرگز نمی توانید با خط چشم مشکی اشتباه کنید، گاهی اوقات تغییر دادن همه چیز با خط چشم رنگی سرگرم کننده است. سایه های مختلفی وجود دارد که می توانید امتحان کنید، اما کدام یک برای رنگ چشم طبیعی شما جذاب تر است؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

چشمان قهوه ای

چشمان قهوه ای

قهوه ای ممکن است رایج ترین رنگ چشم باشد، اما مسلماً همه کاره ترین رنگ است. حتی ظریف ترین رنگ می تواند چشمان قهوه ای شما را برجسته کند! تقریباً هر سایه ای از خط چشم روی چشم های قهوه ای خیره کننده به نظر می رسد. دلیل آن رنگ قهوه ای از ترکیب همه رنگ های اصلی (به عنوان مثال قرمز، زرد و آبی) با یکدیگر ایجاد می شود.

رنگ های پررنگ واقعاً می توانند چشم های قهوه ای را برجسته کنند. رنگ‌های متضاد مانند آبی، سبز و بنفش باعث می‌شود چشم‌های قهوه‌ای روشن‌تر و زنده‌تر به نظر برسند. در حالی که رنگ‌های زرد و سبز روشن، گرمای آن‌ها را نشان می‌دهند و رنگ آن‌ها را برجسته‌تر می‌کنند.

چشمان قهوه ای 2

برای چشم‌های قهوه‌ای تیره، آبی نیمه‌شب، سبز زمردی یا سایه‌های تیره بنفش را امتحان کنید. رنگ های بنفش ، آلو و سرخابی را انتخاب کنید.می توانید یک خط چشم گربه ای خیره کننده با خط چشم مایع ایجاد کنید. یا خط چشم را با قلم یا خط چشم ژله ای برای چیزی ظریف تر بسازید.

اگر هنوز با ایده خط چشم رنگارنگ راحت نیستید، به جای آن از رنگ های قهوه ای خاکی استفاده کنید. جلوه نرم تر و طبیعی تری نسبت به خط چشم مشکی معمولی شما دارد. می تواند رنگ چشم شما را نیز غنی تر نشان دهد. برای داشتن ظاهری شیک و تک رنگ، خط چشمی در سایه قهوه ای انتخاب کنید که با رنگ چشم شما همخوانی داشته باشد. اگر می خواهید درخشندگی ظریفی را به چشمان خود اضافه کنید، طلا گزینه عالی دیگری است.

چشمان آبی

چشمان آبی

کسانی که چشم‌های آبی دارند تمایل دارند به سمت خط چشم مشکی جذب شوند، اما این می‌تواند خیلی خشن به نظر برسد. گزینه بهتر خط چشم قهوه ای تیره، مایل به قرمز یا آبی سرمه ای خواهد بود. این سایه ها تضاد خوبی را در برابر چشم های آبی ایجاد می کنند و در نتیجه جلوه ای شدید ایجاد می کنند که رنگ چشم های زرق و برق دار شما را از بین نمی برد.

وقتی با رنگ‌های گرم و غنی همراه می‌شود، چشم‌های آبی واقعاً ظاهر می‌شوند. آنها باعث می شوند چشم های آبی با کنتراست پر جنب و جوش تر به نظر برسند و لکه های طلایی کوچک در عنبیه را نمایان کنند.

چشمان آبی 2

استفاده از خط چشم رنگی با ته رنگ نارنجی می‌تواند چشم‌های آبی را حتی آبی‌تر نشان دهد، زیرا رنگ نارنجی در مقابل آبی در چرخه رنگ قرار دارد و آن را به یک مکمل عالی تبدیل می‌کند. اگر می خواهید توجه را به چشمان آبی خود جلب کنید، آنها را با خط چشم طلایی، مسی یا هلویی خط چشم بپوشانید.برای رنگ های کم رنگ تر، قهوه ای گرم را انتخاب کنید.

رنگ‌های سرد و رنگ‌های جواهراتی مانند زمرد و یاقوت کبود نیز گزینه‌های عالی هستند زیرا درخشندگی و طراوت طبیعی چشم‌های آبی سرد را به نمایش می‌گذارند. نکته حرفه ای: نمی خواهید خط چشم های رنگی را پر کنید؟ به جای آن از سایه چشم استفاده کنید.

چشمان سبز

چشمان سبز

خط چشم هایی با ته رنگ قرمز باعث می شود که چشم های سبز ظاهر شوند! به برنز، زنگ، سفال یا آجر فکر کنید – اساساً رنگ های خاکی و فلزی با رنگ مایل به قرمز. سبز و قرمز به خوبی با هم کار می کنند زیرا در دو طرف چرخه رنگ قرار دارند. از آنجایی که رنگ‌های مکمل هستند، کاملاً با یکدیگر تضاد دارند، به گونه‌ای که به جای تضاد، تقویت می‌شوند.

چشمان سبز 2

خط چشم قرمز رنگ سبز را در چشمان شما تقویت می کند. اگر رنگ قرمز برای شما خیلی قوی است، به جای آن رنگ های صورتی را انتخاب کنید. فقط هنگام ایجاد خط چشم لکه دار مراقب باشید زیرا قرمز یا صورتی در صورت ترکیب بیش از حد می تواند به سرعت از پررنگ به حالت سوزش چشم تبدیل شود. برای جلوگیری از این امر، قبل از اعمال رنگ به خط مژه، پلک خود را با یک خط یا سایه مشکی بپوشانید.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای چشمان سبز؟ خط چشم بنفش. چیزی در مورد این ترکیب وجود دارد که کاملاً جادویی است. رنگ های بنفش مانند آمیتیست، بنفش، بادمجانی و آلویی رنگ سبز خاکی چشمان شما را نمایان می کند.برای رنگ‌های ملایم‌تر، سایه‌های تیره‌تری مانند شرابی یا شرابی را انتخاب کنید.

چشمان عسلی

چشمان عسلی

از مشکی تا خاکستری تا سبز و طلایی، اگر چشم‌های فندقی دارید، می‌توانید تقریباً هر رنگی از خط چشم را تکان دهید! نکته اصلی این است که انتخاب کنید چه رنگی را می خواهید در چشمان خود نشان دهید.چشم‌های عسلی ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و طلایی هستند، ظاهر آن‌ها بسته به خط چشم یا سایه‌ای که استفاده می‌کنید می‌تواند تغییر کند.

اگر می‌خواهید لکه‌های سبز را در چشم‌های عسلی تقویت کنید، به سراغ خط چشم‌هایی با سایه‌های سبز مانند زمردی و زیتونی بروید. سایه‌های گرم‌تر بنفش، مانند آلویی، بادمجانی و شرابی، و همچنین رنگ‌های خاکستری استیل، تضاد خوبی با چشم‌های فندقی دارند و رنگ سبز طبیعی آن‌ها را نمایان می‌کنند.

چشمان عسلی 2

از طرف دیگر، می‌توانید از رنگ‌های گرم زمینی مانند شکلاتی برای برجسته‌کردن رنگ قهوه‌ای یا رنگ‌های فلزی مانند طلایی، برنزی و مسی برای تشدید لکه‌های طلایی در چشم‌های فندقی استفاده کنید. این رنگ‌ها به‌ویژه روی چشم‌های فندقی که بیشتر در سمت قهوه‌ای هستند، خوب عمل می‌کنند.می خواهید جسورانه بروید؟ یک خط چشم نارنجی یا آبی یاقوت کبود هلویی را امتحان کنید تا کنتراست فوق العاده ای ایجاد کنید.

چشمان خاکستری

چشمان خاکستری

خاکستری یکی از کمیاب ترین رنگ های چشم در جهان است. اگر شما از معدود افرادی هستید که این رنگ چشم را دارید، مطمئناً دوست دارید آن را با رنگ خط چشم خود ترکیب کنید!خاکستری نیز مانند چشم های قهوه ای ترکیبی از رنگ هاست. یعنی رنگدانه های خاکستری، آبی و سبز. این بدان معنی است که آنها تقریباً با هر رنگی به خوبی کار می کنند، بنابراین گزینه های رنگی شما به معنای واقعی کلمه بی پایان هستند! همه چیز این است که انتخاب کنید کدام رنگ ها بهترین آنها را تحسین می کنند.

چشمان خاکستری 2

تن های گرم با چشم های خاکستری تضاد خوبی دارند. قهوه‌ای‌ و سفالی برای پوشاندن خط مژه برای داشتن ظاهری طبیعی مناسب هستند. اگر اهل رنگ های خاکی نیستید، به سراغ رنگ های شرابی بروید – اساساً، هر بنفش با ته رنگ قرمز همان جلوه را می دهد.

اگر چیزی پررنگ‌تر می‌خواهید، رنگ‌های پر جنب و جوش مانند صورتی، هلویی و حتی زرد رنگ‌های آبی و سبز طبیعی را در چشم‌های خاکستری نشان می‌دهد. آن ها را در گوشه های داخلی چشم خود بمالید تا رنگی جذاب داشته باشید.

رنگ های سرد رنگ های خاکستری خاموش عنبیه را تکمیل می کنند و رنگ آنها را نمایان می کنند. اگر می خواهید رنگ خاکستری در چشمان خود را برجسته کنید، از رنگ های خط چشم مانند سفید یا نقره ای استفاده کنید تا چشمان شما درخشان تر به نظر برسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA