بهترین ترند ناخن در تابستان 2023

بهترین ترند ناخن در تابستان 2023

بهترین ترند ناخن در تابستان 2023 از نظر چندین متخصص زیبایی ناخن در نیویورک این وبلاگ معرفی میکنم .در این تابستان رنگ‌های نئونی ناخن، جواهرات ناخن‌های آویزان، طرح‌های ناخن بافت‌دار، واستفاده از انواع رنگ های کرومی را خواهیم دید.خوشحالیم که انتخاب شما سالن زیبایی مریم خدایی است چون به روز ترین ها را با ما تجربه خواهید کرد .پس همراه ما باشید .

ناخن های رنگین کمانی کرومی

ناخن رنگین کمانی کرومی

آیا می خواهید ناخن های لعاب دار خود را برای تابستان افزایش دهید؟ ناخن‌کار میکی هیگوچی می‌گوید، پودر کروم مروارید کمانی با رنگ‌های صورتی، آبی و بنفش را انتخاب کنید . در زیر نور خورشید می درخشد و مانند هلی بیلی در اسکار 2023 ، انرژی ” پری دریایی ” می دهد .

فرانسوی پاستیلی

ناخن فرانسوی پاستیلی

ناخن فرانسوی پاستلی یک نوع طراحی ناخن است که از الهام گرفتن از سبک ناخن فرانسوی اصلی می‌آید، اما از رنگ‌های پاستلی و روشن بهره می‌برد. این طراحی، که در ترندهای مد و زیبایی جاری است، باعث می شود ناخن ها شاداب، جوان پسند و مناسب با فصل به نظر برسند.

ناخن سایبر نقطه

ناخن سایبر نقطه

ترند ناخن سایبر نقطه (Cyber-dot nail trend) یکی از جدیدترین و جذاب ترین ترندهای طراحی ناخن در دنیای مد و زیبایی است که الهام گرفته شده از فضای مجازی و تکنولوژی است. در این طراحی، از الگوهای نقاط کامپیوتری و دیجیتالی به عنوان عنصر اصلی استفاده می‌شود تا ناخن‌ها به یک ظاهر فضایی و سایبری تبدیل شوند.

ناخن شفاف و رژگونه

ناخن شفاف و رژگونه

ناخن‌های تابستانی شفاف و گوناگون (Sheer-blush summer nails) یکی از ترندهای محبوب و روز دنیای طراحی ناخن در فصل تابستان است. این طراحی با رنگ‌های روشن و شفاف با لمسه‌های خاموش و روشن به طراحی ناخن شما یک خارجی، خنک و شیک می‌بخشد.

ناخن دونات با لعاب توت فرنگی

ناخن دونات با لعاب توت فرنگی

«ناخن‌های دونات با پوشش توت فرنگی برای تابستان» یکی از ترندهای جالب و خلاقانه در طراحی ناخن است که به شما اجازه می‌دهد تا با طعم و رنگ‌های تابستانی، ناخن‌های خود را به شکل دونات با پوشش توت فرنگی طراحی کنید. این طراحی به شما یک ظاهر شاداب، خوشمزه و جذاب می‌بخشد.

نکات فرانسوی با فضای منفی

نکات فرانسوی با فضای منفی

«ناخن‌های فرانسوی با فضای منفی» (نقشه‌های فرانسوی فضای منفی) یک ترند طراحی ناخن است که الهام از سبک کلاسیک ناخن فرانسوی گرفته شده و به شکلی مدرن و خلاقانه می‌شود. در این طراحی، فضای خالی یا «فضای منفی» بین ناخن و خط فرانسوی تولید می‌شود، که به ناخن‌ها ظاهری جذاب، به فرد و مینیمال می‌بخشد.

ناخن جین Denim

ناخن جین

«ناخن‌های دنیم برای تابستان» (ناخن‌های دنیم برای تابستان) یکی از ترندهای محبوب و جذاب در دنیای طراحی ناخن است که الهام گرفته شده از جلوه و طراحی لباس‌های پارچه‌ها می‌باشد. در این طراحی، از الگوها، رنگ‌ها و جزئیات مختلف دنیم برای تزیین ناخن‌ها استفاده می‌شود تا به ناخن‌ها یک ظاهر خلاقانه، باسلیقه و مناسب با تابستان ارائه شود.

ناخن اسطوخودوس

ناخن اسطوخودوس

ترند ناخن تابستانی 2023 با رنگ ارغوانی (Lavender Summer 2023 Nail Trend) یکی از جدیدترین و محبوب ترین ترندهای طراحی ناخن در فصل تابستان است. این ترند با استفاده از رنگ ارغوانی یا خنثی‌ترین نسخه‌های آن، به ناخن‌ها ظاهری تازه، زنده و شیک می‌بخشد.

ناخن گل های تابستانی گرمسیری

ناخن گل های تابستانی گرمسیری

“Tropical Summer Florals” یکی از ترندهای طراحی ناخن در فصل تابستان است که الهام از جلوه‌ها و الگوهای گل‌های استوایی و مناطق گرمسیری می‌باشد. این ترند با استفاده از گل‌ها، برگ‌ها و الگوهای طبیعی و زنده ایجاد می‌کند، تا ناخن‌های شما به شکلی شاداب، تازه و مناسب با تابستان طراحی شود.

ناخن نئون

ناخن نئونی

«ناخن‌های نئون تابستانی» (Neon Summer Nails) یکی از ترندهای پرطرفدار و جذاب در طراحی ناخن در فصل تابستان است. این ترند با استفاده از رنگ‌های نئونی یا رنگ‌های شدید و پررنگ، به ناخن‌ها جلوه‌های خیره‌کننده، شاداب و جذاب می‌بخشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA