بهترین ایده های بالیاژ مو برای سال 2023

بهترین ایده های مو بالیاژ برای سال 2023

بالیاژ یک روش مدرن برای رنگ آمیزی مو با استفاده از فویل و رنگ آمیزی آزاد است. با این روش، رشد زرق و برق دار و طبیعی‌تری نسبت به هایلایت‌های سنتی به وجود می‌آید. با این حال، برای حفظ رنگ، نیاز به مراقبت بیشتر نسبت به مراقبت‌های معمولی دارد. در زیر به بهترین و شیک ترین ایده های مو اشاره می شود.

لطفاً توجه داشته باشید که برای حفظ رنگ و داشتن نتیجه بهتر، مراقبت های مناسب برای رنگ آمیزی نیاز است . از تصمیم گیری برای تغییر رنگ مو، بهتر است با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای شما تعیین کنید.

بلوند خاکستری روشن

بالیاژ بلوند خاکستری روشن

تکنیک بالیاژ ، یکی از بهترین تکنیک ها برای به دست آوردن رنگ طبیعی ترکیبی است. اگر به دنبال یکرنگ سنتی هستید ،ممکن است زمان زیادی طول بکشه تا به بلوند روشن برسید .

اگر به دنبال نتیجه سریع تری هستید ،میتوانید از فویل ها برای روشن شدن در زمان کمتر استفاده کنید .

بالیاژ برای پوست های گرم

بالیاژ برای پوست های گرم

یک بالیاژ برای موهای قد متوسط .مزایای بالیاژ این است که به موهای شما ابعاد و عمق می‌بخشد و در عین حال از نگهداری کمتری نسبت به بقیه رنگ ها برخوردار است .این بالیاژ برای خانم های با رنگ پوست گرم و چشم های تیره بهترین انتخاب است .

بالیاژ رزگلد

بالیاژ رزگلد

بالیاژ رزگلد، بدون اینکه خیلی پررنگ باشد،یک انتخاب بی نظیر است.این رنگ پس از چند هفته شروع به محو شدن میکند،اما هرچه تیره تر باشد،ماندگاری بیشتری خواهد داشت . برای طریقه نگهداری بهتر حتما از آرایشگرتان پرس و جو کنید .

بالیاژ ریشه دار با قهوه ای شنی

بالیاژ ریشه دار با قهوه ای شنی

بالیاژ ریشه دار با قهوه ای شنی ، مناسب خانم های است که به دنبال مراجعه کمتر به سالن های زیبایی هستند،یک انتخاب عالی است .

برای ماندگاری بیشتر از آرایشگر خود رنگ ریشه ای نزدیک به رنگ موهای طبیعی خودتان بخواهید .تا ماندگاری بیشتری داشته باشد .

بالیاژ معکوس

بالیاژ معکوس

بالیاژ معکوس، به موهایی که تیره هستند عمق و بعد می بخشد .برای این روش رنگ موهایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشند .

مسی شگفت انگیز

بالیاژ مسی شگفت انگیز

بالیاژ مسی ، یکی از رنگ های سال ۲۰۲۳ است .گرما و روشنایی این رنگ باعث میشود که برای هر موقعیتی آماده به نظر برسید این بالیاژ یک سبک نرم و طبیعی است .

بلوند عسلی

بالیاژ بلوند عسلی

بالیاژ بلوند عسلی ، ترکیبی از رنگ های طلایی و طبیعی است .توصیه می کنم از آرایشگر خود یک آمبره با این ترکیب بخواهید تا رنگ پایه خود را حفظ کرده و به این ظاهر زیبا برسید .

متخصصین کار با مواد در سالن مریم خدایی آماده ارائه انواع خدمات از مشاوره تا انجام بهترین بالیاژ ها و آمبره ها برای شما عزیزان هستند .برای هماهنگی با شماره های ما تماس بگیرید .
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA