10 آرایش عروس 2023

آرایش چشم دودی

هر عروسی می‌خواهد در روز خاص خود به بهترین شکل ظاهر شود، و پیدا کردن آرایش مناسب برای دستیابی به آن ظاهر عالی ضروری است. در این مطلب ما 10 آرایش عروس 2023 را به شما معرفی میکنیم .

آرایش عروس “بدون آرایش”

آرایش عروس 2023

عروسی بدون ترند آرایشی به جای استفاده از زیرسازی های سنگین و کانسیلرها، بر تقویت زیبایی طبیعی شما تمرکز دارد. با یک کرم پودر روشن یا مرطوب کننده رنگی شروع کنید تا رنگ پوست را یکدست کنید. در مرحله بعد، ابروهای خود را پر کنید و از یک سایه چشم قهوه ای روشن برای زیبایی چشمان خود استفاده کنید. سپس، با یک رنگ لب ملایم برای ظاهری رمانتیک تکمیل کنید. با استفاده از محصولات و تکنیک های مناسب، عروس ها می توانند ظاهری طبیعی و کم رنگ به دست آورند.

آرایش مرطوب

آرایش مرطوب عروس 2023

این یکی از جدیدترین ترندهای آرایش عروس 2023 است که برای عروسی های تابستانی مناسب است. تصور کنید که به تازگی از یک استخر بیرون آمده اید و سالم، درخشان و شگفت انگیز به نظر می رسید. از یک مرطوب کننده با مواد مغذی استفاده کنید تا رطوبت را حفظ کند، از پوسته پوسته شدن جلوگیری کند و به پوست شما درخشندگی طبیعی بدهد. سپس از یک زیرسازی مایع یا کرم برای ایجاد یک روکش شبنم دار استفاده کنید و با یک مخلوط کن زیبایی مرطوب استفاده کنید. ظاهر را با برق لب براق به پایان برسانید.

ابروهای کرکی براش شده

ابروهای کورکی براش شده

ابروهای کرکی ، یکی از ترندهای آرایش عروس 2023 هستند. این روش برای دستیابی به ابروهای پف دار است که توجه را به چشمان شما جلب می کند و صورت شما را قاب می کند..موهای ابرو را به سمت بالا برس بزنید تا صاف شوند.از یک ژل شفاف برای برس کشیدن ابروها به سمت بالا و بیرون استفاده کنید تا پرتر و نرم‌تر به نظر برسند.

آرایش با رنگ های نئون

آرایش با رنگ های نئون

اگر در سال 2023 به دنبال ترندهای جسورانه و جذاب آرایش عروسی هستید، رنگ های نئون را در آرایش خود بگنجانید. این روند شامل استفاده از سایه های روشن و پررنگ از سایه چشم و خط چشم نئون است. از صورتی تند تا سبز لیمویی و آبی برقی، این سایه ها شما را شوکه می کنند. برای پوشش بیشتر ظاهر، سعی کنید رنگ‌های نئون را با سایه‌های خنثی ترکیب کنید یا از آن‌ها به عنوان رنگ برجسته استفاده کنید .

آرایش با گرایش رژگونه سازی

آرایش با گرایش رژگونه سازی

رژگونه‌سازی یکی از جدیدترین ترندهای آرایش عروسی است که شامل استفاده از رنگ‌های پوستی همه در یک جهت برای ایجاد یک رنگ بر روی گونه‌ها می‌شود. این تکنیک برای عروس خانم هایی است که می خواهند رنگی به آرایش عروسی خود اضافه کنند. کرم رنگ پوست را روی استخوان گونه اعمال کنید، سپس از یک برس کرکی بزرگ برای ترکیب کرم رنگ پوست با پوست استفاده کنید. پس از آن، رژگونه را با شدت های مختلف بمالید.

آرایش چشم دودی

آرایش چشم دودی

چشم دودی، ترندهای کلاسیک آرایش عروسی 2023 است که شامل استفاده از سایه چشم تیره و مات است. جلوه ای اسرارآمیز و خشن در اطراف چشم ایجاد می کند. رنگ های خاکستری و نقره ای امسال برای ایجاد چشم های دودی محبوب هستند. آنها یک پیچ و تاب مدرن به ظاهر کلاسیک اضافه می کنند.

یک رنگ سایه چشم روشن را به عنوان پایه روی تمام پلک بزنید. سپس، از سایه تیره تر استفاده کنید تا با ترکیب کردن آن در چین و چروک چشم و در امتداد خط مژه پایین، جلوه ای دودی ایجاد کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA