ایده مانیکور برای سال جدید 1403-2024

طبق تقویم چینی نماد سال 2024 اژدهای چوبی سبز است. طبق فلسفه شرق، این موجود سایه های سبز، قرمز، طلایی، نقره ای و خاکستری سفید را دوست دارد. مجموعه طراحان به شما خواهند گفت که کدام لباس را انتخاب کنید . می توانید ایده هایی برای مانیکور برای سال جدید 2024 پیدا کنید.

مانیکور با طرح اژدها برای سال جدید

مانیکور با طرح اژدها برای سال جدید

تصور کنید که یک اژدهای کوچک برای مدتی روی ناخن های شما نشسته است. آن را روی پس زمینه برهنه بکشید. برای اینکه تصویر تا حد ممکن واضح باشد، اجازه دهید جزئیات جداگانه روی ناخن های مختلف باشد: سر روی یک ناخن و بخشی از دم یا غشای بال در دیگری و غیره.

مانیکور با پاشش طلایی برای سال جدید

مانیکور با پاشش طلایی برای سال جدید

اگر هنر ناخن سبز را با سایه های خاکستری یا نقره ای بسازید، مطمئناً قلب نماد 2024 را به دست خواهید آورد: آنها شبیه فلس های اژدها هستند. طراحی را با ذرات فویل طلای مینیاتوری به پایان برسانید تا مانیکور خود را جشن بگیرید.

مانیکور با رنگ و طرح های راحت برای سال جدید

مانیکور با رنگ و طرح های راحت

در مورد ویژگی هایی که بدون آنها تصور یک جشن تعطیلات بهاری دشوار است؟ یک شمع (برای یک فضای دنج)، یک درخت صنوبر ، پرتقال... به آنچه با سال نو مرتبط می‌شوید فکر کنید و آن را روی ناخن‌هایتان بکشید. مطلوب است که پاشش رنگ هایی وجود داشته باشد که اژدها دوست دارد. مثلاً شاخه صنوبر سبز است.

مانیکور با طرح تعطیلات سال نو

مانیکور با طرح بازگشت به خانه

آیا قصد دارید برای تعطیلات سال نو از خانه دور باشید؟ نماد موقعیت جغرافیایی را روی یک میخ و یک هواپیما را روی دیگری بکشید و بین آنها خط بکشید. بقیه ناخن ها را با لاک قرمز تیره رنگ کنید. این طرح به عنوان یادآوری خواهد بود که شما به زودی به آغوش خانواده خود باز خواهید گشت و می توانید آنها را محکم در آغوش بگیرید.

مانیکور با طرح قلب برای سال جدید

مانیکور با طرح قلب

این یکی دیگر از گزینه های طراحی با رنگ قرمز است که در سال 2024 “جادویی” است. برای کسانی که روحشان با خلق و خوی رمانتیک پر شده است مناسب است. تمام ناخن ها را به جز ناخن های روی شست خود با لاک قرمز روشن رنگ کنید. سپس یک سایه برهنه به بقیه قسمت ها بزنید و آنها را با قلب های ریز تزئین کنید.

مانیکور با رنگ طلایی برای سال جدید

مانیکور با رنگ طلایی در سال جدید

اگر طرح های روی ناخن های خود را دوست ندارید، یک طرح ساده براق را امتحان کنید. این کاملاً مکمل هر یک از لباس های جشن شما خواهد بود و در عین حال نجیب به نظر می رسد. امتیاز دیگر این است که وجود رنگ طلایی نماد سال را تایید می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA