,

ایده آرایش عروسی مناسب عروس های بالای 40 سال

ایده آرایش عروسی مناسب عروس های بالای 40 سال

در زمینه آرایش و زیبایی در روز عروسی، گزینه‌های متنوع از طبیعی تا شیک را می‌توان انتخاب کرد یا از آن‌ها صرف نظر کرد. در زیر، 10 پیشنهاد برای عروسی بالای 40 سال آورده‌ایم. امیدواریم که گزینه‌هایی را پیدا کنید که توجه شما را جلب کند .

چشم های مشخص و لب های مرجانی

چشم های مشخص و لب های مرجانی

با این ظاهر، توجه زیادی به ویژگی های طبیعی خود دارم. در اینجا یک روحیه بی خیال و بوهمی درگیر است که برای دیدن ارگانیک تر عالی است. با استفاده از سایه‌های روشن و درخشان، چشم‌های برجسته را می‌کنم. ابروهای قدرتمند و لبی‌ام سبک و مرجانی است. این ترکیب الهام گرفته شده از پاییز است.

چشم دودی روشن

چشم دودی روشن

این ظاهر کمی دراماتیک است، اما از نظر آرایش، ظریف می شود. یک چشم دودی سبک و با الهام از عصر، برخی از موارد دروغین برای نمایش چشمان در عکس‌ها وجود دارد، و یک لب طبیعی که تیپ اصلی یک عروس را می‌دهد، به‌طوری‌که هر خانمی می‌تواند احساس اعتماد به نفس کند. برای رویدادهای رسمی، این یک پیشنهاد مناسب است.

عروس بدون آرایش

عروس بدون آرایش

اگر بیشتر به «آرایش بدون آرایش» علاقه دارید، این یک مثال زیبا از نحوه پیروی از آن است. همه چیز بهبود یافته است اما به روشی ظریف و رمانتیک. از رنگ های طبیعی برای نشان دادن ویژگی های خود استفاده کنید.

چشم طبیعی و لب روشن

چشم طبیعی و لب روشن

شاید شما جسارت بیشتری داشته باشید و بخواهید در روز بزرگ خود کمی جذاب تر شوید. اگر چنین است، به انجام آرایش طبیعی و سپس اضافه کردن یک لب پررنگ برای تکمیل ظاهر فکر کنید. این مسیر مخصوصاً برای کسانی است که دید یکپارچه‌سازی‌تر دارند.

لب طبیعی و خط چشم گلم

لب طبیعی و خط چشم گلم

بسیاری از خانم ها دوست دارند چشم های خود را زیباتر کنند و این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید در عکس های خود ببینید. چشم‌هایتان را با سایه‌های تیره‌تر مشخص کنید و رنگ‌های آبی، سبز، قهوه‌ای یا زیبایی‌های فندقی طبیعی خود را به رخ بکشید. بقیه را با یک لب طبیعی و درخشش هلویی به پایان برسانید .

سبک روشن طبیعی با درخشش

سبک روشن طبیعی با درخشش

گاهی اوقات یک روکش درخشان تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید، به خصوص برای امور غیررسمی و مقصد. هایلایتر بهترین دوست شما خواهد شد و انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. رنگ های طلایی، رژگونه، نقره ای و حتی رنگ هایی با درخشش کامل.

درخشش طبیعی خورشید

درخشش طبیعی خورشید

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که درخشش کمتری داشته باشید و درخشش بیشتری در تابستان داشته باشید. اگر چنین است، از این نگاه الهام گرفته از نور خورشید یادداشت برداری کنید. از برنزر برای برجسته کردن و کانتور کردن استفاده کنید و ظاهر خود را با ابروها و لب های طبیعی کامل کنید.

کانتور گونه + چشم دودی روشن

کانتور گونه + چشم دودی روشن

در اینجا یک چشم سبک تر و دودی وجود دارد که می توانید از آن نیز الهام بگیرید. این یک مثال عالی از این است که چگونه می توانید ظاهر خود را در روز داشته باشید و آن را کمی بیشتر برای جشن پر کنید. با توجه به استخوان گونه، خط چشم و سایه کانتورینگ خود را کمی سنگین تر کنید .

دراماتیک طبیعی

دراماتیک طبیعی

ما هم این زیبایی پر زرق و برق را دوست داریم. همه رنگ ها طبیعی هستند اما در یک سطح قرار می گیرند. این راهی است که می توانید برای رویدادهای رسمی تر یا فقط زمانی که می خواهید ویژگی های شما در عکس ها کمی بهتر ظاهر شود، بروید. خط رویه سنگین، ابروهای برجسته و لب‌های پف کرده واقعاً سه‌گانه عالی هستند.

چشم های براق با لب طبیعی

چشم های براق با لب طبیعی

و در نهایت، در اینجا جذاب ترین ظاهر این لیست، زمانی که نوبت به چشم ها می شود، آمده است. این ترکیبی عالی از هر دو ویژگی دراماتیک و طبیعی است. یک لب با رنگ پوست و چند مژه برجسته می تواند ترکیبی خیره کننده برای انواع عروس ها باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA